طی نامه معاون اول رئیس جمهور به وزارت اقتصاد به این وزارتخانه اجازه انتشار حداکثر 50 هزار میلیارد ریال اوراق صکوک اجاره بابت پرداخت بدهی های وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری داده شد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست اخیر خود با اصحاب رسانه که در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان اعلام کرده بود که پرداخت 5 هزار میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان و فرهنگیان در دولت تصویب شده و امیدواریم در آینده نزدیک، خبر تسویه کامل را به اطلاع مردم برسانیم.

بر همین اساس هیات وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و در اجرای ردیف 2 جدول شماره 3 تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه سال95 کل کشور به وزارت اقتصاد اجازه داد بابت پرداخت بدهی های وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به انتشار حداکثر 50 هزار میلیارد ریال اوراق صکوک اجاره اقدام و منابع مالی تجهیز شده را صرف بازپرداخت بدهی های مذکور کند.

همچنین قرار است سازمان برنامه و بودجه احکام لازم برای تعهد و بازپرداخت اصل، سود و هزینه های مترتب بر اوراق سررسید شده را در لوایح بودجه سنواتی کل کشور پیش بینی کند.

متن کامل مصوبه هیات وزیرن برای پرداخت بدهی وزارت آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری به شرح زیر است:


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سحرناز ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    انتخابات نزدیکه آقایون سر کیسه رو شل کردند
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    صکوک چیه، همون مشارکت خودمونه؟!! دوتا آزمون استخدامی با ظرفیت ۱الی۲ نفر برگزار کنید، هزینه هاش رو از محل درآمد آزمون پرداخت کنید، خودتون که ماشالا بلدید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس