کد خبر 653769
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

حسین محب اهری که مدتی به دلیل سرطان درگیر شیمی درمانی بود اعلام کرد که هفته دیگر به بیمارستان می رود تا عمل پیوند مغزِ استخوان داشته باشد.

به گزارش مشرق، حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در نمایشگاه مطبوعات از ادامه درمان خود و عمل پیوند مغز استخوان سخن گفت.

وی درباره مسایل بیمه و حمایت ها در این زمینه توضیح داد: من هفته دیگر به بیمارستان می روم تا عمل پیوند مغز استخوان داشته باشم. در این روند پارازیت هایی وجود دارد مثل این است که غذایی بخورید که در آن خرده شیشه هایی وجود دارد و مسلما این غذا را با آرامش نمی توانید بخورید.

محب اهری با اشاره به رضایت خود از زندگی با وجود مشکلاتی که این روزها برایش وجود دارد، گفت: نیرویی وجود دارد که مرا در مسیر زندگی هدایت می کند که خداوند است و من مسیری را که او نشانم می دهد، طی می کنم. من برای هیچ اتفاقی تصمیم نمی گیرم بلکه به نوعی به من الهام می شود و الان هم این حس را دارم که باید برای درمانم بروم. مردم دومین نشانه هایی هستند که مرا هدایت می کنند در همین نمایشگاه ۱۰ ها نفر صورت مرا بوسیدند و اینها مرا شاد می کند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون در پایان عنوان کرد: وقتی اظهار محبت مردم را می بینم لذت می برم که عمرم تلف نشده است با اینکه نه ماشینی دارم و نه خانه ای و در یک پارکینگ ۵۰ متری متعلق به خانه پدری زندگی می کنم اما از اینکه مردم این چنین به من محبت می کنند راضی هستم.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    خداوند شفا بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس