کد خبر 653458
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت: امیدوارم هر کسی که به پرسپولیس می‌آید تداوم‌بخش سیاست‌های کنونی باشگاه بوده و بتواند منشأ خدمات باشد.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در خصوص اینکه در جلسه روز گذشته هیأت رئیسه باشگاه پرسپولیس چه گذشت،‌گفت: طاهری در مورد مسائل حقوقی که قبلا مصوب شده بود به صحبت پرداخت و توضیحاتی را ارائه داد. ضمن اینکه در مورد اعزام پرسپولیس به امارات نیز صحبت‌هایی مطرح شد و در ادامه چون طاهری در خصوص قرارداد با همراه اول جلسه‌ای را با آجرلو داشت خیلی زود جلسه هیأت رئیسه به پایان رسید.

وی در مورد شایعات در مدیریت پرسپولیس بعد از حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش گفت: از این مسائل اطلاعی ندارم هر چند که امروز جلسه معارفه وزیر ورزش برگزار می‌شود و بنده نیز از طرف صندوق حمایت از پیشکسوتان به این جلسه دعوت شده‌ام.

کاشانی در مورد اینکه صحبت از حضور گرشاسبی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به گوش می‌رسد، گفت: نمی‌دانم این مسائل از کجا می‌آید و این شنیده‌ها منبعش کجاست اما امیدوارم هر کسی که می‌آید تداوم‌بخش سیاست‌های کنونی باشگاه بوده و بتواند منشأ خدمات شود. پرسپولیس در حال حاضر در شرف خارج شدن از حالت تیم‌داری و تبدیل به باشگاه شدن است. حتی امروز با لطف شهرداری‌ها تیم‌ها دارای استادیوم می شوند و تجهیزات لازم را پیدا می‌کنند. در هر صورت امیدوارم هر کسی که می‌آید منشأ خدمات برای پرسپولیس شود.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در مورد حضور در مراسم ختم منصور پورحیدری گفت: خدا منصورخان را رحمت کند. او یکی از ورزشکاران نجیب و اسطوره اخلاق بود. ما نیز نباید فقط به حضور در اینطور مراسم بسنده کنیم بلکه معتقدم باید موزه ورزش را برای همه ورزشکاران بسازیم تا همه بدانند قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم چه افتخاراتی را کسب کرده‌اند.

وی افزود: محمد نصیری اسطوره قرن بوده اما امروز کسی او را نمی‌شناسد پس باید تالار افتخاراتی باشد تا بیوگرافی این قهرمانان نصب‌العین نسل جوان باشد. از سوی دیگر در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز باید تالار افتخارات پیشکسوتان به وجود بیاید تا هواداران بدانند قهرمانان آنها در گذشته با چه شرایطی به کسب افتخار می‌پرداختند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس