کد خبر 653316
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

مسئولان باشگاه لیورپول در زمستان به دنبال جذب ستاره ایرانی روستوف هستند.

به گزارش مشرق، سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف روسیه با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا این روزها در تیررس باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

بنا به گزارش روزنامه معتبر گاردین مسئولان باشگاه لیورپول انگلیس در اندیشه جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند تا با جذب این ستاره ایرانی به نیاز یورگن کلوپ، سرمربی لک لک‌ها برای رفع مشکل خط حمله پاسخگو باشند.

نام آزمون پس از مشکلی که با باشگاه روبین کازان پیدا کرد و می‌خواست از این تیم جدا شود در کنارهای تیم‌های لیگ برتری انگلیس از جمله اورتون، استوک سیتی مطرح شده بود.

مهاجم گلزن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی موفق شد نقش کلیدی را در صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشته است. او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اندرلخت، آژاکس و اتلتیکو مادرید گلزنی کرد.

آزمون در فوریه 2015 به صورت قرضی از روبین کازان به روستوف آمده بود که پس از آن این باشگاه روسی به دادگاه بین الملل ورزش علیه او شکایت کرد زیرا مدعی بود که مهاجم ایرانی بندی را در قراردادش نقض کرده است ولی در نهایت روبین کازان شکست خورد.

 با توجه به مصدومیت دنی ایگنس از ناحیه زانو و نبود سادیو مان به خاطر حضور در جام ملت‌های آفریقا، کلوپ برای تقویت خط حمله خود در زمستان به دنبال بازیکنی است تا رفع مشکل کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    میره اونجا نیمکت نشین میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس