کد خبر 652696
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

در سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» که در زمینه مباحث اجتماعی نقش آگاهی بخش ایفا می کند،‌ فرهاد جم پس از مدت ها جلوی دوربین رفته است.

به گزارش مشرق، سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" با نام قبلی "ملکا" در دو شب گذشته و با پخش دو قسمت ابتدایی،‌  پس از مدت ها مخاطبان شبکه 3 سیما را به تماشای سریالی جدید در عین حال پرمحتوا ، دلخوش کرد.

«فرهاد جم» پس از مدت‌ها جلوی دوربین رفت +عکس
پیش از پخش "ماه و پلنگ" تکرار سریال تلویزیونی "سفر سبز" که در سال 1381 تولید شده بود،‌ پخش می شد. پارسا پیروزفر در نقش اصلی "دنیل" ، آزیتا حاجیان،‌ محمدرضا شریفی نیا، ساراخوئیینی ها، زنده یاد نادیا گلچین، حسن پورشیرازی و امین تارخ در این سریال که با حال و هوای ماه محرم تولید شده ،‌به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال "ماه و پلنگ" با تنوعی قابل توجه در زمینه داستان و همچنین حضور بازیگران مختلف، می تواند در شب های پائیز با آثار نمایشی دیگر شبکه ها به رقابت بپردازد و شاید بتواند در این راستا رتبه نخست را در جذب بیننده به خود اختصاص دهد.

«فرهاد جم» پس از مدت‌ها جلوی دوربین رفت +عکس

داریوش ارجمند ، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، بیتا سحرخیز، شاهرخ استخری،‌ علی شادمان، فرهاد جم، شیوا خنیاگر، مریم کاظمی، علی سلیمانی، سعید داخ، صدرالدین شجره، شهروز ابراهیمی،‌ امیرمحمد زند، شهین تسلیمی و عطا عمرانی تنها برخی از بازیگرهایی هستند که در سریال "ماه و پلنگ" به ایفای نقش می پردازند.

«فرهاد جم» پس از مدت‌ها جلوی دوربین رفت +عکس
از اتفاق های قابل توجهی که در سریال شبانه شبکه 3 سیما رخ داده،‌ حضور فرهاد جم و مریم کاظمی به عنوان دو بازیگر قدیمی که مدت ها بود در هیچ اثر نمایشی حضور پیدا نکرده اند ، است چرا که بسیاری از بازیگران کهنه کار کشورمان توانایی های بسیاری برای ارائه در عرصه تصویر دارند اما بعضا به دلیل تعدد بازیگر و بحث هایی از قبیل کمبود و سپس صرفه جویی در بودجه، حضورشان کم رنگ تر می شود.

«فرهاد جم» پس از مدت‌ها جلوی دوربین رفت +عکس
داستان سریال "ماه و پلنگ"در بستر شهری شکل می گیرد که در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی بهشت خوشبختی و سعادت خودشان را نابود می کنند که برای مثال یکی از شخصیت های داستان به دلیل اشتباهی که ازش سر می زند، درگیر مسائل قصاص وحواشی آن می شود و داستان های مختلفی برای او رقم می خورد این سریال همچنین به مباحث اقتصادی و اجتماعی نیز می پردازد و تلاش می کند نقش آگاهی بخشی نیز برعهده داشته باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس