حجم لجنی که از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به همه طرف پرت شده به نوشته بی‌بی‌سی احتمالا از کل لجن‌های رودخانه می‌سی‌سی‌پی هم بیشتر است.

به گزارش مشرق، فردا  به گفته رسانه‌های آمریکایی زشت‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین انتخابات ریاست جمهوری این کشور در حالی برگزار خواهد شد که براساس نظر سنجی‌ها مردم آمریکا از هر دو نفر ترامپ و کلینتون متنفر هستند و دو کاندیدا نیز  بیشتر به رای منفی رقیب امید بسته‌اند. علاوه بر این دو کاندیدا آنچنان طی هفته‌های گذشته یکدیگر و آمریکا را به لجن کشیده‌اند که بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها  نظام سیاسی آمریکا از آن خلاص شود.
 
این موضوعی است که مجله پرمخاطب اشپیگل آلمان هم در روی جلد خود به آن پرداخته است. عکسی که دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون را در حالی که سرتا پا در لجن غوطه ور هستند  با زیر نویس «رئیس جمهور بعدی» که در محافل جهانی بازتاب زیادی پیدا کرده است نشان می‌دهد. بی‌بی سی نیز نوشته است .حجم لجنی که در شرم آورترین انتخابات تاریخ آمریکا  به همه طرف پرت شده احتمالا از کل لجن‌های رودخانه می‌سی‌سی‌پی هم بیشتر است.
 
روزنامه نیویورک تایمز هم در همین رابطه در مطلبی نوشته: «نمی‌توان به انتخابات ریاست جمهوری امسال خیلی خوش بین بود. بسیاری از مردم از شنیدن اخبار انتخاباتی متفاوت حیران‌اند. آنها مقابل لپ تاپ‌های خود نشسته‌اند و صفحات فیس بوک خود را بالا و پایین می‌کنند تا در میان فضای لجن آلود سیاسی کنونی، کمی اخبار نشاط آور بیابند. فضای لجن آلود سیاسی کنونی آمریکا و دوره طولانی تبلیغات انتخاباتی رای دهندگان را کسل و خسته کرده است.» طبق آخرین نظرسنجی‌ها آراء این دو به هم بسیار نزدیک است.
 
منبع : کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس