خرم آباد - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امکانات راهیان نور در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی شامگاه پنجشنبه در گفتگوی خبری با رسانه ها به برنامه های بسیج مستضعفان در حوزه راهیان نور اشاره کرد و گفت:  در هفت استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان، بوشهر و هرمزگان بستر راهیان نور و امکان حضور همه امت برای بیشتر ایام سال فراهم شده است.

اعزام بیش از ۷۰۰ هزار دانش آموز به راهیان نور

وی با اشاره به اینکه تا سال ۸۷ سالانه حدود ۴۰۰ هزار نفر به مناطق راهیان نور اعزام می شد، عنوان کرد: از سال ۸۸ به بعد و با بسترسازی صورت گرفته تعداد افراد اعزام شده به راهیان نور بسیار افزایش یافت به طوری که در سال گذشته تعداد اعزامی ها به راهیان نور از مرز شش میلیون نفر عبور کرد.

سردار فضلی به اعزام بیش از ۷۰۰ هزار دانش آموز کشور به مناطق راهیان نور طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: از دهم مهرماه سال جاری که کار اعزام دانش آموزان به راهیان نور آغاز شده تا کنون تعداد دانش آموزان اعزام شده به راهیان نور از مرز ۲۱۰ هزار نفر گذشته است.

وی افزود: در شرایط کنونی بیش از ۱۲۰ هزار نفر امکان شب مانی در مناطق راهیان نور به صورت همزمان را دارند.

ظرفیت راهیان نور در اختیار زائران اربعین قرار گرفت

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: به واسطه حجم بانشاط زائران اربعین از ۲۲ آبان تا ۱۱ آذر سال جاری ظرفیت راهیان نور در حوزه نیروی انسانی، خادمین، مبلیغین، مدیران کاروان ها، زائرسراها، وسایل حمل و نقل و ... در اختیار زائرین اربعین قرار گرفته اند.

وی افزود: اخیرا ستادی توسط سپاه برای استقبال، بدرقه و تقویت مهمانان خارجی که از مرزهای مبدا ایران برای حضور در راهپیمایی اربعین استفاده می کنند، تشکیل شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس