کد خبر 650918
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

هر بار قوهای سپید در ورزشگاه بدون تماشاگر به میدان رفتند نتیجه خوبی گرفتند.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت: امشب (چهارشنبه) رئال مادرید و لژیا ورشو پشت درهای بسته بازی خود را در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان  برگزار می‌کنند. تیم لهستانی به علت محرومیت توسط یوفا نمی‌تواند از حضور تماشاگران خود بهره‌ای ببرد. به همین خاطر 11 بازیکن اصلی مادرید، امشب شرایط خاصی را تجربه خواهند کرد زیرا هیچ یک از سفیدپوشان تاکنون در لیگ قهرمانان بازی پشت درهای بسته را تجربه نکردند. رئال مادرید اما در سال‌های قبل در چنین شرایطی بازی کرده است.

اولین بازی در فصل 88-1987 لیگ قهرمانان اتفاق افتاد. سفیدپوشان، پورتو، بایرن مونیخ و ناپولی را حذف کردند اما در ضربات پنالتی مغلوب آیندهوون شدند و از صعود به فینال بازماندند. مادرید برابر ناپولی در دیدار رفت مجبور شد پشت درهای بسته بازی خود را برگزار کند. ناپولی که از حضور دیگو مارادونا در ترکیب خود بهره می‌برد، دو بر صفر مغلوب رئال مادرید شد. میچل و تندیو گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. مارادونا پیش از بازی گفته بود ترجیح می‌دهم در حضور 100 هزار تماشاگر بازی کنم و ترسی از آن ندارم.

مادرید به خاطر اغتشاش تماشاگرانش در فصل پیش از آن نیز توسط یوفا در دیدار برابر بایرن مونیخ محروم کرده بود. یوفا همچنین این باشگاه را محکوم کرد تا دیدار بعدی خانگی‌اش را در ورزشگاهی دیگر برگزار کند. مادریدی‌ها به همین خاطر ورزشگاه مستایا را انتخاب کردند و دو بر یک پیروز شدند. مادرید پس از این هیچ‌گاه چنین محرومیتی را تجربه نکرده بود.

دیگر دیداری که پشت درهای بسته برگزار شد به سال 2004 برمی‌گردد. هواداران تیم رم در بازی قبل در ورزشگاه المپیک رم به آندر فریسک (داور بازی) آسیب رساندند. به همین خاطر بازی بدون تماشاگر انجام شد. در این دیدار مادریدی‌ها سه بر صفر پیروز شدند. در تیم اسپانیایی بازیکنانی همچون لوییس فیگو، زین‌الدین زیدان، رونالدو نازاریو، دیوید بکام حضور داشتند. گل‌های سفیدپوشان را رونالدو و فیگو (دو بار) به ثمر رساندند.

مادرید با دو پیروزی و پنج گل در بازی‌ها بدون تماشاگرش در لیگ قهرمانان امشب فرصت دارد این آمار خود را در این زمینه برابر لژیا بهبود ببخشد.
جادوی ورزشگاه خالی برای رئال مادرید 
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس