تصویری که پیش رو دارید، سه دانش آموزِ شیعه را در یکی از اردوهای «جمعیة کشافة الإمام المهدی(عج)» به ثبت رسانده است. این سه نوجوان، چند سال بعد، به صفوف «مقاومت اسلامی لبنان» ملحق شدند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «جمعیة کشافة الإمام المهدی(عج)» نامی است که «حزب الله لبنان» بر «تشکیلاتِ دانش آموزی» خود نهاده است. تقریبا تمامی کودکان و نوجوانانِ خانواده های «حزب الله» عضویت در این نهاد را تجربه کرده و در حقیقت، این تشکل را باید دروازه‌ی ورود به «مقاومت اسلامی لبنان» دانست.
تصویری که پیش رو دارید، سه دانش آموزِ شیعه‌ي «جنوب لبنان» را در یکی از اردوهای «جمعیة کشافة الإمام المهدی(عج)» به ثبت رسانده است. این سه نوجوان، چند سال بعد، به صفوف «مقاومت اسلامی لبنان» ملحق شدند و هر سه داوطلبانه به یگان های «مدافع حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» در «سوریه» پیوستند.
 
*«ذوالفقار حسن عزالدین» (با نام جهادی «علي») به تاریخ 11 اردیبهشت 1374 شمسی در شهر «صور» متولد شد. وی نخستین شخص از این عکسِ سه نفره بود که یارانِ دبستانی‌اش را ترک کرد و به تاریخ 3 آذر 1392 شمسی، به دست «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» سر از تنش جدا شد. پیکر او هنوز پیدا نشده است.
*«نزار حَمَد کورانی» (با نامِ جهادی«کفاح») به تاریخ 30 دی 1374 شمسی، در روستای «یاطر» متولد شد. او نیز به تاریخ 7 اسفند 1394 شمسی، در «سوریه» پای بر بساطِ «عند ربهم یرزقون» نهاد.
*«علی یوسف عطیه» (با نام جهادی «امیر») به تاریخ 13 اردیبهشت 1375 شمسی در روستای «طربیخا» متولد شد. «علی» آخرین نفر از این عکسِ یادگاری بود که به تاریخ 10 اسفند 1394 شمسی، به یارانِ شهیدش پیوست.
 
به این ترتیب، یارانِ دبستانی حزب الله، هر سه، میهمانِ سفره‌ی «اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه)» شدند.
 
روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

عکس/یاران دبستانی که »مدافع حرم» شدند 
 
عکس/یاران دبستانی که »مدافع حرم» شدند 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جانباز ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    من تا اخر عمرم به عنوان یک جانباز شیمیایی اسم عراقی میاید متنفرم.از زعمای اسلام بخواهید اتش فتنه بین مسلمانان را خاموش کنند .نه اینکه به هم فحش بدهند و بجنگند.این یعنی امریکا و صهیونیسم به ریش سنی و شیعه بخندند.!!!!!
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    روحمون با نام و یادشون شاد و نورانی
  • پارسا ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    یا ابا عبدالله دلم شهادت میخواد
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    روحشون شاد
  • هادی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    خوش به حالشون.. اللهم الرقنا
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    رحمت الله علیهم.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه ترکه بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما.
  • مجید ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    دل منم شهادت می خواد ولی... . شهدا ادمهای خاصی نبودند یا از اسمون نیومده بودند همین ادمهایی که در کنارمابودندبامازندگی کردند باما شادبودندوباماغمگین.یکی از دوستام توسوریه شهید شد شهید عبدالصالح زارع.مثل همه ماها بود ولی یکم فرق داشت فرقش هم در این بود نماز اول وقت می خوند.سعی میکرد دل کسی نشکونه.مراقب چشم،گوش،زبان و جوارحش بود.به قول اقای دولابی ادم بود ولی ما انسانیم هنوز ادم نشدیم.هروقت ادم شدیم شهادت خودش دنبالمون میاد.عبدالصالح اصلا قرارنبود بره سوریه چون وقتی رفت اسمشو بنویسه گفتن ظرفیت پر شده.موقع اعزام گفتن یکی از همکاران انصراف داده اسم عبدالصالح درومدرفت و شهید شد.اینجاست که میگن شهادت دنبالش اومده بود.خیلیها هم ادم شدندولی شهید نشدند.اینها موندندکه ما ادم بشیم.
  • من ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    اون وسطی من نیستم
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس