کد خبر 649715
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و قدرت دفاعی این تیم را ستود.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش چلسی موفق شد با 2 گل ساتهمپتون را از پیش رو برداشته و چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کند. چلسی در 4 دیدار اخیر 11 گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده است.

کونته در خصوص این بازی گفت: "از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم و معتقدم نمایش تیمم رضایت هواداران به خود جلب کرده است. بازیکنان ما تعهد بسیار خوبی را در این دیدار از خود به نمایش گذاشتند و ما چه در لحظاتی که مالک توپ بودیم و چه در مواقع از دست دادن آن، نهایت تلاش خود را انجام دادیم.

این چهارمین دیداری بود که موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدیم که این موضوع از نظر من بسیار خوشحال کننده است. همچنین ما 2 گل به ثمر رساندیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم اما در این مقطع از فصل، هنوز برای صحبت کردن در مورد مدعیان قهرمانی بسیار زود است و تمام تلاش ما، ادامه همین روند در دیگر مقاطع فصل جاری خواهد بود. از نظر من چلسی هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن دارد و من امیدوارم باز هم پیشرفت کنیم. بعد از گذشت اولین مقطع از فصل، بهتر می توانم در مورد شرایط چلسی و آینده این تیم صحبت کنم".
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس