فیلم سینمایی «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی با پایان مراحل فنی آماده شده و هنوز وضعیت نمایش آن مشخص نشده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلم سینمایی «پایان رویاها» با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد. فیلم سینمایی «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی با پایان مراحل فنی آماده شده و هنوز وضعیت نمایش آن مشخص نشده است. به گفته طالبی نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کودک و فیلم فجر به نظر کانون پرورش فکری کودکان که تهیه‌کننده کار است برمی‌گردد و هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است. با این حال نسخه نهایی این فیلم با پایان ساخت موسیقی آماده شده و وضعیت پخش آن نیز در روزهای پیش رو مشخص خواهد شد.

«پایان رویاها»‌ آماده نمایش شد.
 

به گزارش بانی فیلم،نسرین بابایی، مجید پتکی، امیرحسام رضایی، شیوا فرهادی و آوا درویشی در «پایان روزها»‌به ایفای نقش پرداخته‌اند که همگی از چهره‌های بومی شمال کشور هستند. این فیلم مضممونی اجتماعی دارد و داستان زندگی یک خانواده جنگل نشین را روایت می‌کند. فرزند کوچک این خانواده به خاطر یک بی احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می‌شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاششان را به کار می‌بندند... فیلمبرداری این فیلم که کانون پرورش فکری تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفته به طور کامل در شمال کشور و در حوالی منطقه شیرگاه سواد کوه انجام شده است.

«پایان رویاها»‌ آماده نمایش شد. 

فیلم‌های سینمایی«قول»، «باد و مه»، «دیوار»، «ماه شب چهارده»،‌«سرخی سیب کال»، «تو آزادی»، بید و باد»،‌ «کیسه برنج» و «تیک تاک» آخرین ساخته‌های سینمایی طالبی محسوب می‌شوند. سایر عوامل اصلی «پایان رویاها» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، تدوین: حسن حسن دوست، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه و لباس: علیرضا طالبی، طراح گریم:‌ علیرضا خورشید،‌ مدیر تولید: لعیا پالیزبان، برنام ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی لطیفی،‌ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: نگار جنیدی، منشی صحنه: فاطمه پالندی، عکاس:‌ حبیب مجیدی، مدیر تدارکات: حسین فتاحی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس