رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آمریکا به عنوان یکی از بی‌بندوبار‌ترین کشورهای جهان به دنبال نفوذ و القای فرهنگی خود در میان کشورهای اسلامی به ویژه ایران است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در جمع فرماندهان کلانتری‌های سراسر کشور اظهار کرد: امروز جامعه آمریکا شاهد بی‌بندو باری و سقوط ارزشهای اخلاقی است و لذا سیاستمداران آن درصدد نفوذ فرهنگ خود در کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: در کشوری که کاندیداهای ریاست جمهوری از آزادی همجنس‌بازی به عنوان یک شعار انتخاباتی استفاده می‌کنند و من خجالت می‌کشم از ذکر آن، مشخص است که دارای چه فرهنگ بی‌بندو باری است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت نیروی انتظامی گفت: پایبندی به ارزش‌های دینی از ویژگی‌های ممتاز و خاص نیروی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

مصباح‌یزدی با بیان اینکه پلیس یک ویژگی خاص دارد، بیان کرد: اگر امروز در کشور شاهد پیشرفت‌هایی در مورد نیروهای انتظامی و پلیس هستیم این پیشرفت از روحیه انقلابی و پایبندی به ارزش‌های دینی و برنامه‌ریزی منظم فرماندهان است.

وی گفت: ما نه تکنولوژی و بودجه آنچنانی داریم، نه تشکیلات و ساختاری آنچنانی، ولی به برکت انقلاب اسلامی امنیت، اقتدار و عزتی که امروز داریم در بین کشورهای منطقه و حتی دیگر کشورهای جهان قابل قیاس نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: سر این عزت و اقتدار در قوای نظامی و انتظامی چیست؟ این نیروها نه حقوق آنچنانی می‌گیرند، نه قوانین سنگینی برای متخلفین داریم. آنچه امروز وجه تمایز و خاص نیروی نظامی و انتظامی ماست، پایبندی به ارزش‌های دینی و مکتبی اسلام است.

مصباح‌یزدی ادامه داد: البته در دیگر ادیان و مکاتب این پایبندی بعضا وجود دارد اما جمهوری اسلامی ایران به واسطه پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب ویژگی ممتاز و درخشانی را در میان سایر قوای نظامی و انتظامی دارد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس