کد خبر 649265
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود با عنوان "گاوها" نوشت:

گفت: بعضی‌ها می‌گویند اگر «ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شود برای کشورمان بهتر است! و بعضی دیگر می‌گویند، اگر کلینتون شود، بهتر خواهد بود!
 
گفتم: یعنی بعد از سی‌وچند سال هنوز نفهمیده‌اند که سگ‌زرد برادر شغال است؟! و هنوز تصور می‌کنند دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان دو تافته جدا بافته هستند؟!
 
گفت: مگر بوش و اوباما با یکدیگر فرق داشتند؟ و یا کارتر و ریگان متفاوت بودند؟ و...؟!
 
گفتم: یارو از مسئول یک گاوداری پرسید به گاوها چه غذایی می‌دهید؟ مدیر پرسید؛ گاوهای سفید یا سیاه؟ طرف گفت؛ سیاه‌ها و مدیر گفت؛ کاه و یونجه و... پرسید؛ سفیدها چی؟ و طرف جواب داد به آنها هم کاه و یونجه می‌دهیم. یارو پرسید؛ گاوها را کجا نگاهداری می‌کنید؟ و مدیرپرسید؛ سیاه‌ها یا سفیدها؟! و طرف گفت؛ سفیدها و مدیر گفت؛ آنها را در همین سالن نگاه می‌داریم پرسید؛ سیاه‌ها چی؟ گفت؛ آنها را هم همینجا! و یارو که حسابی عصبانی شده بود گفت؛ مردک مرا مسخره می‌کنی؟ و مدیر گفت؛ آخه گاوهای سفید مال خودم هستند. یارو پرسید؛ خب گاوهای سیاه چی؟ و مدیر گاوداری گفت؛ آنها هم مال خودم هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ايمان اريا ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    اسلام دين راستي ودرستي وايين حق وعدالت ومهر و بخشش است انسان مسلمان واقعي كسي است كه بتواند با گفتار صادقانه وكردار عادلانه خود به دشمنان اسلام درس بدهد وجهان بشريت بداند در اسلام نه ضرر در ان راهي دارد ونه ستم در ان جايي !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس