کد خبر 649181
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با بازگشت دوباره سپیدرود رشت به صدر جدول رده‌بندی این مسابقات آغاز شد.

به گزارش مشرق، هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) با انجام چهار دیدار آغاز شد که در  پایان این دیدارها تیم‌های مس رفسنجان و سپیدرود رشت مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دو بازی نیز به نتیجه تساوی انجامید.

* در اولین دیدار امروز دو تیم انتهای جدولی مس‌رفسنجان و ایرانجوان بوشهر از ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مس موفق شد با تک گل دقیقه 30 سجاد عسگری مقابل میهمان خود به برتری برسد. تیم مس بعد از این پیروزی 11 امتیازی شد و با یک پله صعود به جایگاه چهاردهم جدول صعود کرد.

* در دیگر دیدار همزمان تیم فولاد یزد میزبان راه‌آهن بود که دو تیم در انتها به نتیجه تساوی 2 -2 رضایت دادند. گل‌های تیم فولاد را جواد شفیعی‌پور در دقیقه 28 و رامین قربانی در دقیقه 62 به ثمر رساندند. برای تیم راه‌آهن نیز علی فرهنگ در دقیقه 68 و محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. راه‌آهن با کسب یک امتیاز این دیدار 17 امتیازی شد و موقتاً به رتبه ششم جدول صعود کرد.

* در سومین دیدار امروز از ساعت 14:45 دو تیم خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم در نهایت به تساوی یک - یک بسنده کردند. برای گل‌گهر اکبر صغیری در دقیقه 19 و برای خیبر احمد جعفری در دقیقه 45 گلزنی کردند.

* در دیگر دیدار امروز که از ساعت 14:45 آغاز شد، تیم سپیدرود رشت در خانه‌اش (ورزشگاه شهید عضدی رشت) میزبان نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت موفق شد با گل دقیقه 88 سیدهادی موسوی مقابل میهمان خود به برتری برسد. سپیدرود با این پیروزی 25 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. این تیم برای ادامه حضور در صدر جدول باید منتظر نتایج دیدارهای دو تیم خونه به خونه و اکسین باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس