کد خبر 649117
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

سایت هندبال اروپا در گزارشی به تمجید از عملکرد لژیونرهای ایرانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم هندبال دینامو بخارست رومانی با حضور 3 لژیونر ایرانی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. الله‌کرم و سجاد استکی به همراه سید علیرضا موسوی از جمله بازیکنان ایران این تیم هستند.

درخشش این مثلث ایرانی در رقابت‌های اروپایی موجب شد تا سایت هندبال اروپا در گزارشی به بررسی عملکرد و شرایط این بازیکنان پرداخت.

سید علیرضا موسوی، در بخشی از این گزارش اظهار داشت: ما 3 بازیکن ایرانی هستیم و واقعاً دوست داریم که در لیگ بهترین عملکرد را داشته باشیم. این برای ما بسیار خوب است و از این فرایند بسیار خوشحالیم.

وی ادامه داد: این موضوع باعث افزایش کیفیت هندبال ما نیز خواهد شد. ما استعدادهای زیادی در کشور خود در عرصه هندبال داریم، حضور در این سطح از هندبال برای همه ما یک افتخار بزرگ است و دوست داریم در این مسیر موفق باشیم و به دیگران هم کمک کنیم.

همچنین در بخش دیگری از این گزارش هم الله‌کرم استکی، گفت: ما هندبال را از سنین پایین آغاز کردیم، من تقریباً 10 ساله بودم که وارد دنیای هندبال شدم. ما عاشق این ورزش هستم، یک ورزش قدرتی و زیبا که می‌شود از آن لذت برد.

سجاد استکی، دیگر لژیونر هندبال ایران و بازیکن تیم دیناموبخارست عنوان کرد: آرزوهای بزرگی دارم و فکر نمی‌کنم دور از دسترس باشد. همیشه دوست داشتم در بهترین لیگ‌های هندبال جهان بازی کنم و در جمع بهترین‌ها حضور داشته باشم. این توانایی را در خودم می‌بینم و انشالله که این امر تحقق پیدا کند.

وویچا ایودور، سرمربی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی هم با تمجید از بازیکنان ایرانی‌ تیمش گفت: آنها در هر بازی گلزنی خوبی دارند، از انگیزه آنها خوشم می‌آید، به خصوص در بازی اخیر ما آنها مهره‌های مهمی در تیم بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس