کد خبر 649099
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

«توچال» با نام قبلی «دیزین» یک ملودرام عاشقانه است و زندگی یک زوج جوان را روایت می‌کند که به صورت حرفه‌ای به ورزش اسکی می‌پردازند.. آهنگرانی درباره شرایط تولید این پروژه به بانی فیلم گفت:‌ با عنایت خداوند پیش تولید را از سه هفته گذشته آغاز کرده‌ایم

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلم سینمایی توچال 20 آبان مقابل دوربین می‌رود. «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد روزهای پایانی پیش تولید خود را می‌گذراند و براساس برنامه‌ریزی‌ها با انتخاب کامل لوکیشن‌ها و بازیگران 20 آبان مقابل دوربین خواهد رفت.

 «توچال» بزودی مقابل دوربین


به گزارش بانی فیلم، پژمان بازغی لیلا زارع و لیندا کیانی بازیگرانی هستند که به تازگی حضورشان در این پروژه قطعی شده است. «توچال» با نام قبلی «دیزین» یک ملودرام عاشقانه است و زندگی یک زوج جوان را روایت می‌کند که به صورت حرفه‌ای به ورزش اسکی می‌پردازند... آهنگرانی درباره شرایط تولید این پروژه به بانی فیلم گفت:‌ با عنایت خداوند پیش تولید را از سه هفته گذشته آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر مشغول انتخاب لوکیشن‌ها هستیم. 90 درصد از فیلمبرداری در منطقه توچال انجام می‌شود که با توجه به آغاز فصل سرما و شرایط بد آب و هوایی این منطقه مقداری کار را با مشکل مواجه می‌کنند. خوشبختانه مسوولان پست توچال از جمله سیدمحمدرضا پرهیزکار مدیر عامل مجموعه فرهنگی-ورزشی توچال نهایت همکاری را با ما داشتند و مشکلی بابت هماهنگی فیلمبرداری در این منطقه نداریم.

 «توچال» بزودی مقابل دوربین

این فیلم علاوه بر بازیگرانی که تاکنون انتخاب شده‌اند چند چهره مطرح دیگر نیز دارد که در روزهای آتی انتخاب خواهند شد. همچنین تمام تلاش گروه سازنده بر این است که توچال برای حضور در جشنواره سی و پنجم فجر آماده نمایش شود. سایر عواملی که تاکنون حضورشان در توچال قطعی شده عبارتند از: مجری طرح: محمد آهنگرانی، نویسنده فیلمنامه: علی تهرانی، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، طراح صحنه و لباس و مشاور کارگردان: جمشید آهنگرانی، مدیر تولید:‌ مجید بذرباش، سرمایه گذار: حمید کلاته، بازنویسی فیلمنامه: جمشید آهنگرانی، طراح گریم:‌ علی بهرامی‌فر، گروه کارگردانی: یوسف حضرتی، شبنم آهنگرانی، جانشین تولید: فرهاد فقیه و امور دفتری: لیلا غریب خانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس