معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم سالگرد شهادت شهید میردوستی گفت: شهدای مدافع حرم با عشق به اهل بیت و انقلاب و راه مقدسی که امام(ره) و شهدا به یادگار گذاشتند پا در عرصه نبرد نهادند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم تاسوعا، شهید«سید محمد حسین میردوستی» شب گذشته(پنجشنبه) با حضور جمعی از مردم، مسئولین لشکری و کشوری در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) منطقه پیروزی تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در سخنانی با بیان اینکه عده ای گمان می‌کنند که شهدا برای مادیات به سوریه رفتند،گفت: شهدای مدافع حرم با عشق به اهل بیت، انقلاب، فرهنگ انقلاب و امام(ره)و راه مقدسی که امام  شهدا برای ما به یادگار گذاشتند پا در عرصه نبرد گذاشتند و اگر دنیا را به کسی بدهند ارزش آن را ندارد که فرزندی برای همیشه از نگاه و محبت پدرش محروم شود.

وی در ادامه افزود: ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا و قدردان خانواده آنها باشیم و به گونه ای رفتار کنیم  تا زمانی که در قیامت در محضر آنها حاضر می شویم شرمنده آنها نباشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در سال گذشته زمانی که عزاداران حسینی(ع) در ماه محرم به عزاداری برای امام حسین(ع) مشغول بودند، رزمندگان مدافع حرم در آن‌سوی مرزها برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم(س) با تروریست های تکفیری مبازره کردند و در روز تاسوعای سال گذشته شهید میردوستی به همراه تعدادی از همرزمانش با وجود آن همه هجمه دشمن، عاشورایی جان فشانی کردند و  شربت شهادت را نوشیدند.

سردار پور جمشیدیان اظهار کرد: ما با امام و شهدا عهد کردیم که پرچم و بیرقی که به امانت به ما سپرده اند به دست صاحب اصلی اش برسانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

شهید «سید محمدحسین میردوستی» متولد سیزدهم تیرماه سال 70 از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که بصورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم, حضرت زینب کبری(س) به سوریه رفت و در روز تاسوعای سال گذشته به همراه تعدادی از همرزمانش با لبانی تشنه و مانند حضرت ابوالفضل(ع) به دست تروریست‌های تکفیری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.از این شهید والامقام، یک فرزند 2 ساله به نام «محمدیاسا» به یادگار مانده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس