کد خبر 648196
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: اعتصاب بازیکنان ما نوعی اولتیماتوم محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، حمید رمضانی درمورد شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: روز اولی که به قائم‌شهر آمدم پرهام مالک باشگاه نقشه کار یک ساله را برای ما تعیین کرد و ما هم بر اساس آن نقشه بازیکن جذب کردیم. متأسفانه مجموعه‌ای خوبی که جمع شده‌اند تا امروز یک ریال پول نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: مالک باشگاه مقصر نیست، پرهام 8 سال است که مالکیت باشگاه نساجی را برعهده دارد،‌در این 8 سال هیچ‌کدام از مدیران عامل سابق این باشگاه از این مالک محترم هیچ تشکر خشک و خالی هم انجام ندادند و حتی یک شاخه گل هم برای تقدیر به او ندادند. چندین و چند همایش در قائم‌شهر برگزار شد،‌ از همایش خیرین مدرسه‌ساز تا انجمن نیکوکاران و...، در هیچ‌کدام از این همایش‌ها برای تقدیر از پرهام دعوتی به عمل نیامد. استاندار یک لوح تقدیر هم به پرهام نداد، طبیعی است که یک مالک با این همه بی توجهی مسئولان خسته می‌‌شود و عطای کار را به لقایش می‌بخشد. او اگر مولتی‌میلیارد هم باشد بعد از مدتی دیگر شوقی برای کار ندارد. فوتبال ما هنوز آماتور است و هزینه‌هایش را نمی‌تواند تأمین کند.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: نساجی تیمی محبوب در استان مازندران است و یک پدیده اجتماعی است، اگر به این پدیده رسیدگی نکنند، تبدیل به معضل اجتماعی می‌شود. پرهام از مسئولان دلخور است، شاید اگر امام جمعه محترم شهر و سایر مسئولان فوتبالی استان از او بخواهند پرهام دوباره وارد گود شود. او اکنون هزینه ایاب و ذهاب و لباس تیم را می‌دهد و اگر از او دلجویی کنند،‌ دوباره برای نساجی آستین‌هایش را بالا می‌زند.

رمضانی درباره اعتصاب بازیکنان گفت: این اعتصاب نوعی اولتیماتوم است. باید از بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی تیم که بدون دریافت ریالی پول با تمام توان کار کرده‌اند تشکر کنم. ما هیچ پولی نگرفته‌ایم و امیدواریم که نساجی دوباره در شرایط آرمانی قرار بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس