سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از بیرون نیامده و سپاهانی هستیم و انتظار داریم که به ما کمک کنند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و اینکه یک امتیاز در جدول مهم است و جایگاه‌ تیم‌ها را تغییر می‌دهد سه امتیاز این دیدار با اهمیت است. سایپا می‌خواهد روزهای خوبش را ببیند و ما نیز می‌خواهیم سه امتیاز به اندوخته‌های‌مان اضافه کنیم.

وی افزود:  بازی سختی مقابل سایپا خواهیم داشت و با همه احترامی که برای این تیم و کادرفنی‌اش قائلم ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تغییر مدیرعامل باشگاهش تصریح کرد: همه جای دنیا رسم است که مدیر یا بازیکنی عوض شوند. این مسئله به بحث مدیریتی بازمی‌گردد و ارتباطی به کادرفنی ندارد. آقای باقریان زحمت خود را کشید و به او خسته نباشید می‌گوییم و برای آقای طاهری مدیرعامل جدید آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

ویسی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه تغییر مدیرعامل و خداحافظی نویدکیا از دنیای فوتبال تمرکز سپاهانی‌ها را به هم نزده است، گفت: همان‌طور که گفتم همه جای دنیا رسم است که یک بازیکن بخواهد از فوتبال خداحافظی کند. هر بازی که شروع می‌شود یک پایانی دارد. هر مدیرعاملی که بخواهد 10 سال بماند بالاخره یک روز باید برود. در این میان خودمان باید وقت‌مان را صرف حاشیه نکنیم و کاری به تغییرات نداشته باشیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «با تیمی بازی دارید که سرمربی آن زمانی روی نیمکت سپاهان نشسته است»، خاطرنشان کرد: مربیان و بازیکنان زیادی به سپاهان آمده و رفته‌اند. امروز هم مربی که در گذشته بازیکن تیم سپاهان بوده سرمربی این تیم شده است. من از تماشاگران واقعی سپاهان می‌خواهیم که از تیم‌شان حمایت کنند. ما از بیرون نیامده و سپاهانی هستیم و انتظار داریم که به ما کمک کنند. زمانی در خط حمله سپاهان بازیکن یک میلیارد و 700 میلیونی بازی می‌کرد، اما اکنون بازیکن 30 میلیونی آمده است. تماشاگران باید این مسئله را درک کنند و بدانند که آینده خوبی در انتظار سپاهان است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: جلال‌الدین علی‌محمدی مصدوم است و به بازی فردا نمی‌رسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس