کد خبر 647414
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

خسرو حیدری روز گذشته یک تمرین کامل همراه با استقلال انجام داد تا منصوریان به استفاده از او در ترکیب ثابت تیمش در اهواز امیدوار شود.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری بازیکن با تجربه تیم استقلال در مجموع دو دیدار گذشته تیمش مقابل سیاه جامگان و سایپا کمتر از ۹۰ دقیقه بازی کرد. درد و مصدومیت اصلی ترین مانع بازی کردن کامل این بازیکن باتجربه در این دو بازی بود.

با این حال خسرو حیدری روز گذشته توانست یک تمرین کامل و پر فشار با استقلال انجام دهد تا مشخص شود که به احتمال زیاد شرایط بازی کردن در اهواز را دارد.

سرمربی استقلال چند هفته‌ایست که در استفاده از نفرات تیمش به یک چارچوب مشخص رسیده و تا حدودی ترکیب ثابت تیمش را شناخته است. از دید بسیاری از کارشناسان، استفاده از نفرات ثابت در هفته های گذشته یکی از رموز موفقیت استقلال و کسب پیروزی های متوالی برای این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بوده است.

از آنجایی که منصوریان دوست ندارد نوار پیروزی هایش قطع شود، ترجیح می‌دهد به ترکیب ثابت تیمش دست نزند. از همین رو استفاده از خسرو حیدری در ترکیب ثابت آبی‌پوشان یکی از برنامه های منصوریان در اهواز است.

حال به نظر می‌رسد این بازیکن باتجربه تا حدود زیادی شرایط حضور در میدان را داشته باشد که اگر این طور باشد، آنگاه باید انتظار داشت که منصوریان با همان ترکیبی در اهواز به میدان برود که در هفته های گذشته از آن استفاده کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس