کد خبر 64725
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹

هفته گذشته كمپين بين المللي حقوق بشر كه يكي از سازمان هاي حقوق بگير خانه آزادي است در خبري ادعا كرده بود كه كروبي در حال آماده شدن براي يك مصاحبه تلويزيوني است.

به گزارش مشرق به نقل از کیهان فاطمه كروبي در ادامه دروغ پردازي هاي اخير خود ادعا كرد همسرش از حقوق اوليه زندانيان محروم است.
خبرگزاري آلمان از تهران گزارش داد كه فاطمه كروبي گفته همسرش در وضعيت سختي به سر مي برد و به تازگي به آپارتماني كوچك منتقل شده كه در آنجا حتي امكان هواخوري هم نيست.

اين در حالي است كه كيهان هفته گذشته فاش كرد آپارتمان جديدي كه كروبي در آن اسكان داده شده، متعلق به فاطمه كروبي است و اين جابجايي با هماهنگي خود وي انجام شده است.
گفتني است فاطمه كروبي بر خلاف ادعاهاي گاه و بيگاهش هرگز در حصر نبوده و بيرون از منزل به كارهاي اقتصادي پرسود اشتغال داشته است.
ادعاهاي فاطمه كروبي درباره محروم بودن مهدي كروبي از حقوق اوليه در حالي مطرح شده است كه روز پنج شنبه رسانه هاي ضد انقلاب در يك اقدام دسته جمعي خبر از ديدار كروبي با يكي از فرزندانش دادند. از جمله راديو فردا به نقل از سحام نيوز درباره اين ديدار نوشت كروبي گفته است كه بر عقايد خود استوار ايستاده و ذره اي از مواضع خود كوتاه نخواهد آمد!
در عين حال برخي منابع مي گويند انتشار اين قبيل اخبار پيش از آنكه منعكس كننده واقعيت باشد علامتي از ترس روزافزون ضدانقلاب نسبت به ابراز توبه و ندامت چهره هاي اصلي فتنه ۸۸ است. هفته گذشته كمپين بين المللي حقوق بشر كه يكي از سازمان هاي حقوق بگير خانه آزادي است در خبري ادعا كرده بود كه كروبي در حال آماده شدن براي يك مصاحبه تلويزيوني است.
كارشناسان معتقدند ابراز ندامت و درخواست عفو بيش از ۱۰۰ نفر از فتنه گران در هفته گذشته كه منجر به عفو آنها از سوي رهبر معظم انقلاب شد علامتي است كه نشان مي دهد ممكن است روند ابراز پشيماني به سطوح بالاتر جريان فتنه هم سرايت كند.
علاوه بر اين، ظاهرا يكي از نگراني ها كروبي اين است كه فردي مانند محمد خاتمي زودتر از او آب توبه را بر سر بريزد و در پيمودن مسير بازگشت از او سبقت بگيرد.
در عين حال در اين باره اتفاق نظر وجود دارد كه هرگونه توبه و بازگشت از جانب اين افراد حتما بايد با مجازات آنها بابت خيانت هايي كه مرتكب شده اند همراه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بسيجي ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 1
    كروبي ديگه عددي نيس كه ، اصلاً به نظر من اين سري هم بزاريم كروبي كانديدشه تا دوباره كلي بهش بخنديم
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    شما که راست میگین ... هر کی که دروغ میگه!
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    1 0
    چه شود؟!
  • قاسم عباسی ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    0 0
    به نظر ملت ایران کروبی وخاتمی وموسوی باید به سزای اعمال خودشان برسند چون اینها خیانت به اسلام کرده اند جوانهای ما را کشته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس