فیلم سینمایی «برف سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی با انتخاب کامل گروه بازیگران، لوکیشن‌ها و عوامل پشت دوربین روز گذشته در بیمارستان فیروزآبادی در شهر ری مقابل دوربین رفت.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلمبرداری فیلم سینمایی «برف سرخ» آغاز شد.فیلم سینمایی «برف سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی با انتخاب کامل گروه بازیگران، لوکیشن‌ها و عوامل پشت دوربین روز گذشته در بیمارستان فیروزآبادی در شهر ری مقابل دوربین رفت. گروه تولید تا فردا در این لوکیشن مستقر خواهند بود و پس از آن برای ادامه فیلمبرداری به تهران می‌آیند.

 
«برف سرخ» دیروز مقابل دوربین رفت 
 

به گزارش بانی فیلم،فاطمه معتمدآریا، پانته‌آ پناهی‌ها، صابر ابر و پارسا پیروزفر بازیگران اصلی فیلم جدید توکلی هستند که تست گریم نهایی آنان به تازگی انجام شده است. در اولین روز فیلمبرداری نیز معتمدآریا و پیروزفر مقابل دوربین رفتند.در خلاصه داستان «برف سرخ» که یک درام اجتماعی است، آمده: خورشید از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند، در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی‌روند...اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. ظاهراً این فیلم به شیوه سیاه و سفید به مطبوعات ارائه کنند. اتفاقی که پیش از این در اخبار فیلم‌های سینمایی «خون بازی» و «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» شاهد آن بودیم.

 
 «برف سرخ» دیروز مقابل دوربین رفت

فهرست عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی «برف سرخ» عبارتند از:‌ مدیرصدابرداری: محمود سماک باشی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیرتولید: مجید گودرزی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی،‌ تدوین: بهرام دهقانی، دستیار اول کارگردان:‌ امید جزینی، مدیربرنامه‌ریزی: عادل معصومیان، عکاس: مسعود اشتری و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

«برف سرخ» دیروز مقابل دوربین رفت
 

بهرام توکلی ساخت فیلم‌های «من دیه گو مارادونا هستم»، «بیگانه»، «آسمان زرد کم عمق»، «اینجا بدون من»، «پرسه در مه»، «پابرهنه در بهشت» و «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد و این هشتمین فیلم بلند او خواهد بود.ردایی نیز به عنوان تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «سه بیگانه» و «مالاریا» را در نوبت اکران دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس