کد خبر 645785
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۹

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شناسایی ۵ انبار کالای قاچاق متعلق به «یک نفر» در حاشیه تهران توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش مشرق، قاسم خورشیدی با اعلام خبر کشف 5 انبار بزرگ از یک قاچاقچی کالا در حاشیه تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های اطلاعاتی برای شناسایی سرشبکه‌های قاچاق کالا، ماموران وزارت اطلاعات موفق به شناسایی و کشف 5 انبار کالای قاچاق در شورآباد کهریزک شدند که تمام کالاهای قاچاق دپو شده در این انبار متعلق به یک نفر است.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: پس از شناسایی و کشف این انبارها، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند بیش از 5600 دستگاه تبلت قاچاق و حدود 17 هزار دستگاه پرینتر و اسکنر قاچاق را کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال کشف این کالاها از انبارهای مذکور، صاحب کالا شناسایی و پس از دستگیری، به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی ذی‌ربط شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    نیم ساعت بعدش آزاد میشه....چه فایده؟ کسانی که این حجم قاچاق واردمیکنند پشتوانه ی قوی دارند..فکرهمه جاشو کردند.... یه عده ی خاص تو این مملکت با راه حل فرارازقانون روزانه میلیونها تومن به جیب میزنند وآب ازآب تکان نمیخورد... نه مالیات میدهند نه گمرکی ....اونوقت من کارگربااین همه سختی ومشقت وشبکاری وبی خوابی ومشکلات کاری اول مالیات ازحقوقم کم میشودبعد حقوقم راپرداخت میکنند....درعجبم از این همه عدالت....
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      0 0
      حرف الکی نزن
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    همه را اتش بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس