کد خبر 645742
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

کارنامه علیرضا منصوریان تا پایان هفته نهم از پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی ضعیف تر است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران امروز با شکست سایپا 13 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد. آبی پوشان تهرانی در سه بازی اخیر خود در مسابقات لیگ به برتری رسیدند و هیچ امتیازی را از دست نداده اند.

اما جالب است بدانید تعداد امتیازاتی که منصوریان تا هفته نهم کسب کرده در مقایسه با پرویز مظلومی در لیگ پانزدهم و امیر قلعه نویی در لیگ چهاردهم کمتر است. پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی هر دو تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ برتر زمانی که سرمربی استقلال بودند موفق شدند 18 امتیاز را کسب کنند یعنی 5 امتیاز بیشتر از تیم علیرضا منصوریان.

با این حال نکته امیدوارکننده در رابطه با تیم کنونی علی منصوریان این است که تیم او تازه اوج گرفته اما تیم های مظلومی و قلعه نویی از این هفته به بعد در سراشیبی قرار گرفتند و امتیازات زیادی را از دست دادند.

حال اگر کارنامه منصوریان در لیگ شانزدهم را با عملکرد او در لیگ های پانزدهم و چهاردهم مقایسه کنیم متوجه می شویم که او عملکردی نسبتا خوب داشته است. منصوریان در لیگ چهاردهم با نفت تا پایان هفته نهم، 15 امتیاز کسب کرده بود اما در لیگ پانزدهم تنها 9 امتیاز دشت کرده بود. یعنی 4 امتیاز کمتر از استقلال لیگ شانزدهم.

باید دید بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با استقلال در لیگ شانزدهم چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس