سرمربی در معرض اخراج اینتر با پیروزی تیمش موقتا در حاشیه امنیت قرار گرفت.

به گزارش مشرق، سری اول بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا با برتری خفیف اینترمیلان و فرار موقت فرانک دی‌بوئر، سرمربی این تیم از اخراج به پایان رسید.

 در مهم‌ترین بازی از گروه یازدهم اینترمیلان در خانه‌اش به سحتی با نتیجه یک بر صفر از سد ساوتهمپتون گذشت.  تنها گل بازی توسط کاندروا در دقیقه 67 زده شد. برزوویچ از اینتر در دقیقه 77 از بازی اخراج شد. 

 در دیگر دیدار این گروه اسپارتاپراگ یک بر صفر در خانه هاپوئل بیرشاو به برتری دست یافت تا در جدول گروه یازدهم، اینتر حتی پس ازکسب اولین پیروزی و با 3 امتیاز پشت سر اسپارتاپراگ 6 و ساوتهمپتون و هاپوئل بیرشاو 4 امتیازی در رده آخر بماند.

 در گروه هفتم سلتاویگو و آژاکس به تساوی 2 بر 2 رسیدند و استانداردلیژ و پاناتینایکوس هم به همین نتیجه رضایت دادند.

 بازی‌های گروه هشتم  با تساوی یک بریک براگا با قونیه‌اسپور و برتری 5 بر صفر شاختار دونتسک مقابل خنت به پایان رسید.

 در گروه نهم، کراسنودار در خانه‌اش یک بر صفر مغلوب شالکه شد. تنها گل شالکه توسط کونوپلیانکا در دقیقه 10 به ثمر رسید.  در جدول این گروه، شالکه  بالاتر از کراسنودار 6 و نیس 3 امتیازی اول است.  در این گروه نیس یک بر صفر در زمین سالزبورگ پیروز شد.

 در گروه دهم، قره‌باغ 2 بر صفر سالونیکی را شکست دادو و فیورنتینا هم 3 بریک میزبانش اسلوان لیبرچ را برد.  کالینیچ در دقایق 8 و 23 و باباکار در دقیقه 70 برای فیورنتینا و سوویچ در دقیقه 58 برای لیبرچ گل زدند.  ضمن اینکه بریته از لیبرچ در دقیقه 84 اخراج شد.

 در جدول، فیورنتینای 7 امتیازی جلوتر از سالونیکی و قره‌باغ 4 امتیازی در صدر قرار دارد.

 در گروه دوازدهم، عثمالی‌اسپور و ویارئال به تساوی 2 بر2 رسیدند و استوابخارست و روزیخ تساوی یک بریک را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس