پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 4-0 تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، بدشانسی را عامل شکست تیمش دانست.

به گزارش مشرق، در این دیدار شاگردان گواردیولا اشتباهات زیادی در خط دفاعی داشتند و اخراج کلودیو براوو هم شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد اما او هیچ یک از شاگردانش را مسئول این شکست سنگین نمی داد.

گواردیولا به خبرنگاران گفت:" بازی کردن مقابل بارسا با 11 بازیکن هم دشوار است؛ با 10 بازیکن دشوارتر می شود. تا پیش از اخراج براوو، بازی می توانست به سود هر تیمی رقم بخورد؛ ما کنترل بازی را در دست داشتیم، به محوطه جریمه آنها نزدیک می شدیم و موقعیت گلزنی ایجاد می کردیم.

می دانستیم بازی کیفیت زیادی دارد و اگر اشتباه کنیم، تنبیه خواهیم شد اما در آن مقطع، ما کنترل بازی را در دست داشتیم و موقعیت ایجاد کردیم. تا قبل از اخراج، هر اتفاقی ممکن بود رخ بدهد.

پذیرفتن چنین شکستی دشوار است اما ما تیم جدید هستیم و با شخصیت بازی کردیم. حمله کردیم و موقعیت به وجود آوردیم. زمانی که فرناندینیو لغزید، ما می توانستیم گل بزنیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم. در نیمه اول خوب بودیم و نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم. اما بعد از اینکه 10 نفره شدیم، کار دشوار شد."

او در مورد اخراج کلودیو براوو هم گفت:" من با او صحبت کردم. او ناراحت بود اما این بخشی از بازی است. تا آخرین روز مربیگری ام، سعی می کنم تیمم بازی سازی را از دروازه بان آغاز کند. وقتی خوب بازی می کنیم، به خاطر این است که بازی را از دروازه آغاز می کنیم."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس