کد خبر 645226
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

دواین جانسون پولسازترین چهره‌هالیوودی یک سال اخیر بوده و جای تعجب ندارد اگر بخواهد بخت خودش را در ساخت سریال هم بیازماید. این هنرپیشه چهل و سه ساله که ورزشکار و بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن است آنقدر سال موفقی را پشت سر گذاشت

هرکول افتاد تو یوتیوب!سرویس فرهنگ و هنر مشرق -  دواین جانسون و خالق سریال «کامیونیتی» موفق به عقد قرارداد برای ساخت سریال‌های‌‌شان در یوتیوب شدند و تهیه کننده اجرایی «بورن» هم موفق شد سفارش ساخت پایلوت سریالش را بگیرد.

 «یوتیوب رِد»، سرویس اشتراکی ماهانه یوتیوب که مخصوص کاربران ایالات متحده است سفارش ساخت سریالی با موضوع سفر در زمان را به دواین جانسون ملقب به راک داده، قراردادی با دن هارمون برای سیتکامی درباره ای‌اسپورتس (eSports) بسته و از داگ لایمن ساخت فیلمی با موضوع تلپورت کردن را خواسته است.

دواین جانسون از رسانه های اجتماعی استفاده کرد تا پروژه جدیدش را معرفی کند. او در توییتر خود نوشت: «برای سریال تریلرعلمی تخیلی جدیدمان «خط زندگی» با یوتیوب همکاری می کنیم.»

داستان سریال نیم ساعته جانسون که «خط زندگی» نام دارد، در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد و درباره یک کمپانی بیمه عمر کمتر شناخته شده است که مامورانش را ۳۳ روز به آینده می فرستد تا از مرگ تصادفی مشتریانش جلوگیری کند. به گزارش بانی فیلم، بهترین مامور این کمپانی یعنی چارلی هوکس تا به حال در نجات دادن جان کسی شکست نخورده، البته تا وقتی که یک پرونده زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می دهد.»

دواین جانسون پولسازترین چهره‌هالیوودی یک سال اخیر بوده و جای تعجب ندارد اگر بخواهد بخت خودش را در ساخت سریال هم بیازماید. این هنرپیشه چهل و سه ساله که ورزشکار و بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن است آنقدر سال موفقی را پشت سر گذاشت که برخی اعلام کردند او می‌تواند به نشستن بر پست ریاست جمهوری هم فکر کند. او که مدتی‌است بازی در فیلم «سریع ۸» را به پایاین برده و فهرستی از فیلم‌ها را در برابر دارد که در آن‌ها بازی کرده یا باید بازی کند، به نظر می رسد دوست دارد در میان همه یان فیلم‌ها جایی همب رای سریال تلویزیونی باز کند. بازی در سریال اچ بی او یعنی  «Ballers»، بازسازی «جومانجی» و «دیدبان ساحلی» از جمله پروژه‌‌های اوست.

از سوی دیگر در سریال دن هارمون که ستاره‌های یوتیوبی یعنی دن آویدان و آرین هانسون از «Game of Grumps» در آن نقش آفرینی می کنند و توسط میشل مورو و جسی کاکس ساخته شده، داستان تیمی تازه تشکیل شده از گیمرهای ای اسپورت به تصویر ‌کشیده می‌شود که سعی می کنند در دنیای بی رحم گیمینگ حرفه ای به بالاترین درجات ممکن برسند.

این سریال شش اپیزودی در سال ۲۰۱۷ از شبکه یوتیوبی «Game Grumps» پخش می شود که ۴٫۳ میلیون نفر مشترک دارد. کمپانی استاربرنز اینداستریز متعلق به هارمون مسئولیت تهیه این سریال را بر عهده دارد.

هارمون در یک بیانیه رسانه‌ای گفت: «خیلی هیجان زده ایم که توانستیم بالاخره محتوای بازی‌های ویدیویی را به یوتیوب بیاوریم.»

در عین حال، درام شصت دقیقه‌ای «غریزه» که به کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی لایمن ساخته می‌شود، محصول نخستین قرارداد بین یونیورسال کیبل پروداکشنز (یو سی پی) و یوتیوب خواهد بود. جفری لیبر مسئولیت نویسندگی این پایلوت را بر عهده دارد که قرار است تا پیش از پایان امسال مراحل تهیه اش آغاز شود.

«غریزه» که با اقتباس از سومین رمان در مجموعه رمان های «جامپر» نوشته استیون گولد ساخته می شود، دختری آشوب گر ۱۶ ساله را نشان می دهد که همیشه در شهر کوچکی که در آن زندگی می کرد نسبت به دیگران حس متفاوتی داشت. وقتی یک موادفروش محلی سعی می کند به او حمله کند، این دختر متوجه می شود که قابلیت خارق العاده تلپورت کردن را دارد. این قدرت تازه کشف شده حس همیشگی او را تایید می کند، اما همچنین باعث می شود او هدف گروهی شود که می خواهند او را کنترل کنند.

لایمن در یک بیانیه رسانه ای گفت: «رمان جامپر استیون گولد به طور کامل پتانسیل پویای این مجموعه خارق‌العاده را نشان می دهد و خیلی خوشحالم که تابلوی بزرگ یوتیوب را برای زنده کردن آن در اختیار دارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    متاسفم برای مشرق با درج این خبر
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    سرویس فرهنگی مشرق(!!!!) واقعا داره خوب کار میکنه !
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    خزعبلات خالیبود!
  • حمید رضا آقاجان ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    0 0
    بنده نخواندم این خبر را ،ولی قبلا مشابه این جور خبرها ،فکر کنم آقای مشرق شما نمی دونی که مخاطب شما در سرتاسر کره عرض چه قشری هستند ،این خبر فساد چه معنی داره ،به نظر بنده مخاطب شما عکس تبلیغ BMw وآخرین شاهکار بنز احتیاج نداره ، شما اسم دزدها وراهزها بنویس وازشون نترس ،بعدهم چه خبر از یمن عزیز ،از پیشروی انصارلله بنویس شادمان کن ،مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس