دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: ایران با قدرت از متحدین خود در محور مقاومت و منطقه حمایت می کند و هیچ اعتمادی به امریکا نداشته و نداریم.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، در آستانه سالگرد شهادت سمیر قنطار، با زینب برجاوی همسر شهید دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: ما با قدرت از متحدان خود در محور مقاومت حمایت می کنیم و هیچ اعتمادی به امریکا نداشته و نداریم.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سمیر قنطار از رشادت های وی در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از فلسطین و مقاومت تجلیل کرد.

امیرعبداللهیان گفت: شهید سمیر قنطار از فرماندهان ارشد مقاومت بود که پس از تحمل سی سال حبس در زندان های رژیم صهیونیستی با افتخار و روحیه ایستادگی آزاد شد و با برخورداری از بصیرت سیاسی و دینی، بلافاصله در سوریه به دفاع از محور مقاومت پرداخت و سرانجام در خاک سوریه هدف حملات موشکی کینه توزانه تل آویو قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی با انتقاد شدید از اظهارات جان کری که گفته است حمایت ایران از حزب‌الله و اسد رفع مشکلات بانکی را دشوار می‌کند و امیدوار است رفتار ایران به مرور زمان تغییر کند، افزود: ما با قدرت از متحدین خود در محور مقاومت و منطقه حمایت می کنیم و هیچ اعتمادی به امریکا نداشته و نداریم.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل افزود: کاخ سفید، صهیونیسم و تروریسم اضلاع مثلث واحدی هستند که عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی منطقه ما به شمار می روند.

امیرعبداللهیان گفت: امریکا اگر ذره ای حسن نیت دارد همراهی با عربستان را در نسل کشی مردم یمن متوقف کند، مانع نقض سیستماتیک حقوق بشر و سرکوب مردم بحرین شود و دست از حمایت پنهان و آشکار خود از تروریسم بردارد و همچنین به نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در کمک موثر به ثبات و امنیت منطقه و جهان اعتراف کند.

این دیپلمات ارشد کشورمان افزود: شهید قنطار و شهدای مقاومت و مدافع حرم در منطقه برای امنیت و حفظ ارزش ها تا پای جان ایستادند و ما با افتخار از آنها حمایت و یاد می کنیم.

زینب برجاوی همسر شهید سمیر قنطار ضمن قدردانی از حمایت های قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت گفت: آمریکا و اسراییل دشمن مقاومت، حزب الله و شهید قنطار هستند.

 برجاوی با شمردن ویژگی های اخلاقی سیاسی شهید افزود: سمیر مردی استثنایی بود که با شهادتش او را از دست ندادیم چرا که او مدرسه مقاومت را زنده کرد.  

وی سیاست های مداخله گرانه امریکا و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی را عامل ناامنی ها خواند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس