محمد آقازاده: خیل اسپانسرها در تاتر، سینما، هنرهای تجسمی و حتی کافه ها... توسط غارتگران جوان آنهم با همدستی مدیران جلو و پشت پرده نشان می دهد یک برنامه ریزی دقیق برای به کثافت کشاندن هنر است.

سریال شهرزاد شکل گرفت آنهم از جیب خالی معلمان!سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمد آقازاده در صفحه شخصی‌اش نوشت: شهرزاد؛ از راه دزدی شکل گرفت. [توضیح: هر چند که در خبرها آمده که سیدمحمد امامی، یکی از سرمایه‌گذاران شهرزاد به اتهامات مالی دستگیر شده، خبری که تکذیب نشده، اما حکم مورد اشاره در جمله ابتدای این یادداشت، تاکنون از سوی دادگاه قضایی کشور، صادر یا تایید نشده است.] آنهم از جیب خالی معلمانی که حداقل بگیری شان یکی از ناجوانمردانه ترین نامردمی های این کشور است ، دستمزد بالای یک میلیارد تومان به شهاب حسینی و ترانه علیدوستی نشان می دهد آنها در این [به ادعای نویسنده این مقاله...] شریک اند و همدست گرسنگی گرسنه هایند.
 
همانطور که پرگار بی بی سی و حتی جشنواره فیلم کن برای رواج غارت پشت این ماجرایند. کل مضمون شهرزاد تسلیم شدن در برابر منطق پدرسالاری و تسلیم بزرگ آقاها شدن است.
 
خیل اسپانسرها در تاتر، سینما، هنرهای تجسمی و حتی کافه ها... توسط غارتگران جوان آنهم با همدستی مدیران جلو و پشت پرده نشان می دهد یک برنامه ریزی دقیق برای به کثافت کشاندن هنر است. همان برنامه یی که ورزش و حتی رسانه ها را به کثافت کشاند. وقت آنست برای مبارزه با شهرزادها و فروشنده‌ها با این هنرمندان و اسپانسرها جنگید. هر چند باید منتظر کیفر ابله‌هایی شد که تسلیم بزرگ آقاها می‌شوند.
 

به گزارش مشرق، کافه سینما در پایان می‌افزاید: ضمن این که با انتشار این یادداشت، آن را قابل تامل می‌داند، یک بار دیگر این نکته را یادآوری می‌کند که با وجود اخبار رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرمایه‌گذار شهرزاد به اتهامات مالی، اما از سوی نهادهای قضایی کشور، هنوز هیچ حکمی در رابطه با سیدمحمد امامی صادر نشده است.]
 
منبع : کافه سینما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمود ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    هیچ معلوم شد چی نوشتی
  • مهدي ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    مشرق عزيز من نوشته بودم كه شهاب حسيني و خانم عليدوستي را حلال نميكنم شما فيلتر كردي دوست داشتي بنويسم نوش جونتون كه پول معلمان را خورديد؟؟؟؟
  • مهدي ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    مشرق عزيز من نوشته بودم كه شهاب حسيني و خانم عليدوستي را حلال نميكنم شما فيلتر كردي دوست داشتي بنويسم نوش جونتون كه پول معلمان را خورديد؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس