کد خبر 643617
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

در ادامه تصمیمات عجیب و غریبی که برای فوتسال گرفته می‌شود مسئولان تصمیم دارند فردی خارج از فوتسال را به عنوان ریاست این کمیته انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی توانست بدرخشد و عنوان سومی مسابقات را از آن خود کند. عنوانی که برای اولین بار یک تیم گروهی توانست به دست بیاورد و ملی‌پوشان ایران دست به کار بزرگی زدند چرا که تیم ملی در حالی در هشتمین دوره مسابقات جام جهانی شرکت کرد که به هیچ عنوان امکانات و شرایط مناسبی نداشت. بازی‌های دوستانه مناسب، اردوهای تدارکاتی خوب، زمین تمرین مناسب، لباس مناسب، توپ مناسب و تمامی مواردی که یک تیم ملی نیاز دارد را نداشت اما توانست با این‌ حال دست به کار بزرگی بزند.

در کنار تمام این کمبود امکانات، نامشخص بودن وضعیت کمیته فوتسال را هم اضافه کنید. کمیته‌ای که مدت‌هاست وضعیتش نابسامان است و رئیسی ندارد. پس از اینکه سید رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال شد و تیم ملی با همین شرایط عازم جام جهانی شد.

انتخاب کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته فوتسال مناسب و خوب بود چرا که او در کمیته فوتسال آسیا هم عضو هست و می‌تواند شرایط تیم ملی را بهبود یابد اما در این بین به نظر می‌رسد کفاشیان خیلی خودش راغب برای فعالیت در این زمینه نبود چرا که هنگامی که او به کلمبیا سفر کرد اصلا در اردوی تیم ملی حاضر نشد و بهانه دور بودن فاصله او با هتل اقامت تیم ملی را عنوان کرد. در حالیکه می‌شد در فاصله یک ماهی که در این کشور به سر می‌برد برای خبرگیری از تیم ملی در اردوی ملی‌پوشان حاضر شود ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد و تیم ملی هم به عنوان سومی جام جهانی به ایران بازگشت.

همه منتظر بودند که پس از اتمام جام جهانی وضعیت کمیته فوتسال مشخص شود چرا که مسئولان قول داده بودند پس از این مسابقات تکلیف را روشن کنند اما گویا امروز و فرداها باز هم ادامه دارد و قرار نیست که حالا حالاها این وضعیت مشخص شود. در کنار این موارد شنیده شده فردی به نام مرتضی تجریشی که سال‌ها در اسکواش(!) فعالیت می‌کرده قرار است به عنوان رئیس کمیته فوتسال معرفی شود. اتفاقی بسیار عجیب که نشان می دهد هیچ فکر و منطقی پشت آن نیست. گویا تجریشی که مشاور مدیر کل بودجه وزارت ورزش و جوانان هم بوده از سوی وزارت به فدراسیون تحمیل شده است و وزارت ورزش قصد دارد بار دیگر از قدرت خود استفاده کند و اشخاص خود را در فدراسیون فوتبال جایگزین کند وگرنه چه کسی تیمی که سوم جهان شده و توانسته دست به موفقیتی بزرگ بزند را به کسی می‌سپارد که هیچ رزومه‌ای در فوتسال و فوتبال نداشته است.

تجریشی در این زمینه گفت: هنوز از فدراسیون فوتبال صحبتی با من نشده است اما وزارت ورزش یک سری صحبت‌ها را با من انجام داده است که هنوز چیزی قطعی نشده است. قرار است تا چند روز آینده همه چیز مشخص شود و پس از آن می‌توان در این باره صحبت کرد.

به هر حال این انتظار از فدراسیون می‌رود که فوتسالی‌ها را برای مهم‌ترین پست این کمیته انتخاب کنند چرا که باید به شرایط فوتسال و حاشیه‌هایی که این رشته دارد واقف بود تا بتوان با مدیریت خوب این اتفاقات را به حداقل رساند و شاهد موفقیت‌های آینده این تیم باشیم. امیدواریم بهترین شخص برای حضور روی صندلی ریاست کمیته فوتسال انتخاب شود تا آینده‌ای درخشان را برای سالنی‌بازان متصور شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس