کد خبر 643441
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

دیمین کومولی، استعداد یاب سابق باشگاه آرسنال، فاش کرده است که کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به آرسنال قرار داشت.

به گزارش مشرق، دیمین کومولی، استعداد یاب سابق باشگاه آرسنال، در مورد مذاکرات آرسنال و کریستیانو رونالدو توضیح داده است. در آن زمان، رونالدو در تیم پایه های اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کرد و تنها 15 سال سن داشت.

به گزارش AS، آرسنال سابقه از دست دادن ستاره های بزرگی را دارد که از جمله آن ها می توان به لوییز سوارز و زلاتان ابراهموویچ اشاره کرد.

دیمین کومولی - استعدادیاب سابق چندین تیم بزرگ از جمله آرسنال و لیورپول - که در هفته قبل با مصاحبه درباره دلیل اخراجش از لیورپول به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده بود، اکنون عنوان کرده است که کریستیانو رونالدو زمانی در آستانه پوشیدن لباس آرسنال قرار داشت، اما مسائل مالی مانع از انجام این انتقال شد.او در این خصوص می‌گوید: اولین بار او را در یک بازی محلی بین تیم نوجوانان اسپورتینگ و یک تیم ژاپنی دیدم.
 
در آن زمان او 15 سال داشت. در بین دو نیمه به همکارانم زنگ زدم و گفتم که من یک پدیده پرتغالی کشف کردم. آن چیزی که می‌دیدم باورم نمی‌شد.
 
تا آن زمان تنها تیری هانری را در این سطح دیده بودم. او حتی 2 بار به تمرینات ما آمد و با هانری، بت خود، دیدار کرد و قرار شد که به آرسنال بپیوندد. اما در آن زمان متوجه شدیم که پول کافی در خزانه باشگاه وجود ندارد.

گفتنی است چند ماه بعد از این اتفاق، سرالکس فرگوسن در یک بازی دوستانه بین منچستر یونایتد و اسپورتینگ لیسبون، کریستیانو رونالدو را دید و او را به یونایتد آورد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس