کد خبر 643050
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: مانند کشتی‌گیری که تازه می‌خواهد روی تشک کشتی بیاید و همه چیز را از صفر شروع کند هیجان‌ زده‌ام و انگیزه دارم.

به گزارش مشرق، سید احمد محمدی درباره شرایطش بعد از انجام عمل جراحی روی زانوی مصدومش گفت: حدود 2 ماه از جراحی زانویم می‌گذرد و در حال طی دوران نقاهت هستم. کارهای فیزیوتراپی را به همراه آب درمانی پیگیری می‌کنم و بدنسازی را نیز انجام می‌دهم. دکتر کیهانی از شرایط عمل رضایت داشت و عنوان کرد که از دو ماه دیگر می‌توانم به روی تشک برگردم و تمرینات را از سر بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با از دست دادن المپیک کنار آمده است یا همچنان حسرت عدم حضور در این رقابت‌ها را می‌خورد گفت: باید با این شرایط کنار می‌آمدم و چاره دیگری هم نداشتم. دو سال متوالی در مسابقات جهانی روی سکو بوده‌ام و همه روی من حساب می‌کردند و یکی از شانس‌های کسب مدال المپیک بودم. اما به هر حال حادثه‌ای بود که رخ داد. همیشه به این فکر می‌کنم که جوان هستم و باز هم می‌توانم کشتی بگیرم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان تصریح کرد: فعلا به فکر سلامتی‌ام هستم و بعد از سپری کردن دوران نقاهت دوباره همه چیز را از نوع شروع می‌کنم. مانند زمانی که چند سال پیش هیچ اسم و رسمی نداشتم و به کشتی آمدم همان حس و حال را دارم مانند کشتی‌گیری که تازه می‌خواهد از صفر شروع کند و روی تشک کشتی برود هیجان‌زده‌ام و انگیزه دارم و برای این لحظه ثانیه‌شماری می‌کنم.

وی افزود: خدا را شکر در حال حاضر از آن شرایط خارج شدم و فکر می‌کنم باید همه چیز را از صفر شروع کنم و برای افتخارآفرینی روی تشک برگردم چرا که دلم خیلی برای تشک کشتی تنگ شده است.

محمدی درباره برنامه‌اش برای بدست آوردن دوباره دو بنده تیم ملی و حضور در مسابقات پیش رو گفت: قبل از حضور در اردو باید کم‌کم خودم را آماده کنم و با بدنی سرحال به اردو خواهم آمد. طی روزهای آینده حتما با کادر فنی صبحت خواهم کرد و شرایطم را توضیح خواهم داد چرا که فکر نمی‌کنم بتوانم در جام تختی کشتی بگیرم اما تلاش می‌کنم خودم را به جام جهانی برسانم و اگر کادر فنی به من نیاز داشته باشد روی تشک بروم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس