کد خبر 642852
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

یک پایگاه خبری صهیونیستی مدعی شد رژیم اسرائیل برای مقابله با جنگ اتمی احتمالی با ایران، دو زیردریایی هسته‌ای جدید دلفین از آلمان خریداری می‌کند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی و آلمان مذاکرات سیاسی و امنیتی را برای خرید تعدادی زیردریایی‌های مدل جدید «دلفین» را روز جمعه آغاز کردند.
 
پایگاه خبری «جوییش پرس» با اشاره به مذاکرات رژیم صهیونیستی و آلمان نوشت اسرائیل 2 زیردریایی جدید دلفین را با کمک‌های مالی آلمان می‌خرد تا دو مدل از قدیمی‌ترین زیردریایی‌های پنج‌گانه‌اش را بازنشسته کند. یکی از آنها سال 2018 تحویل خواهد شد.
 
این وبگاه مدعی است ناوگان زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی متشکل از 5 زیردریایی هسته‌ای دلفین، بزرگترین و گرانترین تسلیحات این رژیم برای مقابله با جنگ اتمی احتمالی با ایران است.
 
جوییش پرس در ادامه ادعاهایش نوشت: «این زیردریایی‌ها که بزرگترین در نوع خود هستند که آلمان بعد از جنگ جهانی دوم ساخته است، توانایی حمل 16 اژدر با کلاهک‌های هسته‌ای و موشک‌های کروز با بُرد 1400 کیلومتر را دارد پس درصورت وقوع جنگ با ایران، می‌تواند هر نقطه‌ای از این کشور را هدف قرار دهد.»
 
بر اساس اطلاعات نشریه دفاعی «آی اچ اس جینز»، این زیردریایی‌ها به دلیل توانایی برای انجام حملات اتمی، به رژیم صهیونیستی قابلیت «عملیات دوم» را می‌دهد که در صورت هدف قرار گرفتن سیلوهای کلاهک‌های هسته‌اش در خاک اراضی اشغالی، می‌تواند با این زیردریایی‌ها عملیات کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    ایران باید سفیر آلمان را فرا بخواند و به آنها بگویند از این حمایت های احمقانه دست بردارند و بیش از در جنایات جنایتکارانی صهیونیست دست بردارند و یاد آور شویم قبلا آلمان در تجهیز صدام به سلاح های شیمیایی چه جنایتی کرده است
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    انگلستان هم به بهانه ایران ناوگان زیردریایی خود را مدرنیزه می کند. اما هر عاقلی می داند که رژیم عبری قصد دارد برای اروپا شاخ بشود. اگر غیر از این بود دست به توسعه بمبهای هیدروژنی نمی زد و هزینه سنگین آنها را تحمل نمی کرد. امیدوارم که یک شهاب سنگی چیزی در دریای مدیترانه سقوط کند و سونامی ناشی از آن کل این رژیم منحوس را از روی نقشه حذف کند قبل از اینکه این رژیم کل دنیا را نابود بکند. هم اکنون این رژیم برای چند بار نابود کردن کل اروپا و خاورمیانه کلاهک غیر متعارف دارد. باید فکری بکنیم برای زیر دریایی ها.
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    به همین خیال باشد.
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    همین اسرائیل میزنه تو سر اروپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس