فرمانده سپاه لارستان گفت: توطئه‌ی افراد فریب‌خورده که قصد عملیات تروریستی با هدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خفه شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سرگرد پاسدار امیر جاهدی از ناکامی افراد فریب‌خورده در برهم زدن نظم و امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان خبر داد.

وی افزود: با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان(عج) و تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیجیان و همچنین همکاری مردم شریف لارستان، توطئه‌ افراد فریب‌خورده که قصد عملیات تروریستی و خرابکاری باهدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خفه شد.

این مسؤول بابیان اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در امنیت کامل برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت تأمین امنیت پایدار در لارستان به‌ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفته بود.

 شب گذشته حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در استان فارس و همچنین کشف 100 کیلوگرم مواد منفجره در این مورد خبر داده بود، که در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیرایرانی بودند دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    برای انتخابات 96 برنامه دارن تمام تروریستا به سرکردگی عربستان بسیج شدن بریزن ایران برا انتخابات آماده باشن خنثی شدن طرحشون اینه که نزاریم کشور دو قطبی بشه سوریه رو هم همینکارو کردن طرحشون اینه بلای سوریه رو سرمون بیارن
  • هما ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    اینجا ایران کنام شیران مهد دلیران هست کشور ما و طوایف عزیز ایرانی همگی در زیر پرچم الله که کشور جمهوری اسلامی هست با غیرت خاص زندگی می کنیم وهابی ها عددی نیستند که غلطی بکنند.استاد و سرور وهابی ها امریکای جنایت کار هم می داند به سگش سفارش میکند به چه کسی پاس کند. ایران قاطع هست و کوبنده.
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    همه شان از بیگانه و ایرانی را اعدام کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس