کد خبر 641122
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

در شبی که تیم شرق اروپا رقیبش را گلباران کرد، انگلیس تحت هدایت مربی موقت جدیدش یک پیروزی تقریبا راحت به دست آورد.

به گزارش مشرق، شب سوم هفته دوم مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری آسان تیم ملی انگلیس و پیروزی پرگل رومانی شروع شد.

 در مهم‌ترین بازی، از گروه ششم تیم ملی انگلیس در اولین بازی تحت هدایت گرت ساوت‌گیت، سرمربی موقتش در خانه با نتیجه 2 بر صفر تیم ضعیف مالت را شکست داد.

استوریج در دقیقه 29 و دلی علی در دقیقه 38 برای انگلیس گلزنی کردند تا این تیم با 6 امتیاز از 2 بازی تا قبل از سایر بازی‌های امشب این گروه در صدر قرار بگیرد و مالت بدون امتیازی در رده پایانی بایستد.

 در گروه پنجم، رومانی در خانه ارمنستان 5 بر صفر پیروز شد.

خطای ملکیان از ارمنستان در دقیقه سوم بازی، علاوه بر اخراج او، یک پنالتی نصیب رومانی کرد  که این ضربه در دقیقه 4 توسط بوگدان استانچو ، پنالتی‌زن موفق تیم در یورو 2016 به گل تبدیل شد.

 در ادامه پوپا در دقیقه 10، مارین در دقیقه 12، نیکولا استانچو در دقیقه 29  و چیپسیو در دقیقه 59 بار دیگر برای رومانی گل زدند تا این تیم با 4 امتیاز پشت سر مونته‌نگرو موقتا در رده دوم بایستد.

در همین گروه مونته‌نگرو در خانه 5 بر صفر از سد قزاقستان گذشت و صدرنشین 4 امتیازی نام گرفت.

در بازی گروه سوم، جمهوری آذربایجان درخانه یک بر صفر تیم خوب نروژ را برد و ضمن رقم زدن یک نتیجه غیرمنتظره، 6 امتیازی شده و موقتا بالاتر از آلمان قهرمان جهان در صدر ایستاد. 

نروژ بدون امتیاز قعرنشین گروه  شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس