کد خبر 640364
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

کارشناس فوتبال ایران گفت: ازبکستان تیمی نبود که بخواهد به ایران صدمه بزند و معتقدم که برد شیرینی برای کشورمان بدست آمد.

به گزارش مشرق، غلامحسین پیروانی درمورد پیروزی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها نیز بد نبودند. بازیکنان ایران دوندگی خوبی داشتند هرچند که ازبکستان از چین هم ضعیف‌تر بازی‌ کرد و چین خیلی بهتر از آنها بود. ازبکستان در حد ایران نبود با این حال نباید برد ایران را هم لوث کرد.

وی ادامه داد: واقعا ایران خیلی راحت ازبکستان را برد و حریف موقعیت خیلی خطرناکی نداشت. در مجموع اینکه ازبکستان تیمی نبود که بخواهد به ایران صدمه بزند و معتقدم که برد شیرینی برای کشورمان بدست آمد.

پیروانی درمورد اینکه این پیروزی یکی از مهم‌ترین بردهای ایران در راه صعود به جام جهانی بود  اظهار داشت: صددرصد. الان شانس برای صعود به ایران و کره افتاد و با توجه به اینکه بازی برگشت با چین و ازبکستان در تهران است می‌تواند این موضوع خیلی به نفع ایران باشد ضمن اینکه ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند.

کارشناس فوتبال ایران ضمن تبریک دوباره برای این پیروزی تاکید کرد: کی‌روش ارنج خیلی خوبی را روی زمین قرار داد و تیم دونده‌ای را در زمین چید. بازیکنان نیز دوندگی خوبی داشتند و فرصت آنچنانی به حریف ندادند.

پیروانی درمورد اینکه چرا تیم ملی ایران خارج از خانه بهتر از بازی‌های خانگی نتیجه می‌گیرد گفت: تماشاگر روی بازی ایران تاثیر زیادی می‌گذارد و چون همه برد می‌خواهند، تیم ملی نیز سراپا حمله شده و روی ضد حملات گل می‌خورد. در این بین و در بازی‌های خانگی به خاطر اینکه احساسی می‌شویم مشکل اصلی بوجود آمده و همین موضوع کار دست تیم ملی می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس