مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، گرفتن یک امتیاز در خانه ازبک‌ها نتیجه خوبی برای این تیم خواهد بود.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص دیدار فردای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: بازی بسیار حساس و سختی را مقابل ازبکستان داریم. ازبک‌ها از دو دیدار گذشته خود شش امتیاز به‌دست آورده‌اند و شرایط خوبی در جدول دارند. بازی در زمین حریف شرایط خاص خودش را دارد و مطمئنم که تیم ما تحلیل و آنالیز خوبی از ازبکستان دارد و نقاط قوت این تیم را کنترل خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: تمام بازیکنان ایران از شرایط خوبی برخوردار هستند، خصوصاً جهانبخش، دژاگه و آزمون بازیکنان تأثیرگذاری در تیم ما هستند. کی‌روش نیز برای دیدارهای خارج از خانه تاکتیک‌های خاصی را در نظر می‌گیرد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و حداقل دست خالی از ازبکستان برنگردیم. اگر تیم ایران در این دیدار شکست بخورد فاصله ما با ازبکستان به پنج امتیاز خواهد رسید و این اختلاف برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه با رضایت‌بخش دانستن تساوی در خانه ازبک‌ها عنوان کرد: اگر بتوانیم در این دیدار پیروز شویم نتیجه بسیار خوبی است، ولی یک امتیاز هم بد نیست و حداقل فاصله امتیازی تیم ما با ازبک‌ها بیشتر نمی‌شود. تیم ایران یک بازی برگشت هم با این تیم دارد و می‌تواند با استفاده از شرایط میزبانی در بازی برگشت، این تیم را شکست دهد. به نظرم تساوی در دیدار خارج از خانه مقابل ازبکستان یک پیروزی خفیف برای ایران است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس