نماینده مردم تهران در مجلس گفت: استیضاح‌کنندگان وزیر آموزش و پررورش یا باید تقاضای خود را پس بگیرند یا اینکه استیضاح انجام شود و این حالت کنونی موجبات سوءاستفاده و تحمیل عزل و نصب‌ها به وزیر را فراهم می‌آورد.

به گزارش مشرق، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 14 مهر طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: پس از تقاضای استیضاح وزرا از سوی نمایندگان مجلس، وزیر مربوطه باید ظرف 10 روز در مجلس حاضر شود

وی ادامه داد استیضاحی از وزیر آموزش و پرورش از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شده اما تاکنون جلسه استیضاح برگزار نشده است و بعضی از اعضای هیأت رئیسه در این باره گفته‌اند که هیأت میانجی تشکیل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون یا استیضاح‌کنندگان باید تقاضای خود را پس بگیرند یا اینکه استیضاح باید در صحن مطرح شود و این حالت فعلی موجب سوءاستفاده و تحمیل عزل و نصب‌ها را به وزیر فراهم می‌آورد.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که اداره مجلس را برعهده داشت در توضیح گفت: بعضی استیضاح‌کنندگان متن استیضاح را پس گرفتند تا مذاکرات بیش‌تری انجام شود و اگر پافشاری داشتند استیضاح در صحن انجام خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس