مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که کسب یک امتیاز در خانه تیم ملی ازبکستان هم می‌تواند نتیجه خوبی برای شاگردان کی‌روش باشد.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده ضمن بیان این مطلب در مورد بازی روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان تصریح کرد: آرزو می‌کنیم که تیم ملی موفق باشد، ولی وقتی شرایط ازبکستان را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که این تیم از نظر نفرات و شکل تیمی، بهترین تیم تاریخ ازبک‌هاست. تیم ایران بازیکنان جوانی دارد و به‌نوعی قبل از این رقابت‌ها پوست انداخته است. امیدوارم تیم ما با در نظر گرفتن یک استراتژی مناسب و برنامه‌ریزی خوب بتواند سه امتیاز را کسب کند.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود گرفتن یک امتیاز در خانه ازبکستان نتیجه خوبی است، گفت: همیشه صحبت این است که شما اگر بتوانید در دیدار رودررو در خانه حریف امتیاز بگیرید، نتیجه خوبی است. ما با این تیم در آینده در خانه خودمان بازی داریم و می‌توانیم با حمایت هواداران و استفاده از شرایط میزبانی، این تیم را شکست دهیم. مسلماً هدف اصلی ملی‌پوشان ما این است که در زمین حریف به موفقیت برسند و برای موفق شدن هم اول نباید گل بخوریم و بعد بتوانیم از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کرده و سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همچنین در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: هر چقدر بازی‌ها رو به جلو می‌رود، شرایط تیم‌ها و جایگاه‌شان در جدول، بازی‌ها را حساس‌تر می‌کند. ما هم این هفته با تیمی بازی داریم که فقط یک شکست دارد و  جزو تیم‌های بالانشین جدول است. پارس جنوبی کادرفنی باهوش و بازیکنان خوبی دارد و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. در این دیدار ما میزبان هستیم و باید دقت داشته باشیم از فرصت‌های که به‌دست می‌آوریم، استفاده کنیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم.

ابراهیم‌زاده در مورد شرایط بازیکنان این تیم برای دیدار مقابل پارس جنوبی عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید دیدار تیم ما در جام حذفی لغو شد و به همین دلیل چند روز به بازیکنان استراحت دادیم. سپس یک دیدار تدارکاتی با تیمی کرمانی که در لیگ دسته سوم بازی می‌کند، برگزار کردیم. در دیدار روز جمعه به جز دغاغله که سه اخطاره است، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس