صبح امروز در جلسه‌ای با حضور فرمانده هوانیروز، سرهنگ ستاد خلبان علی عفیف به‌عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان معرفی و از زحمات سرتیپ دوم خلبان نوربخش باقری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش مشرق، صبح امروز در جلسه‌ای با حضور امیر سرتیپ خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان اصفهان، مدیران لشکری و کشوری، خلبانان پیشکسوت سال‌های دفاع مقدس و کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز از زحمات سرتیپ دوم خلبان نوربخش باقری در کسوت فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز تقدیر به عمل آمد و پس از تکریم وی سرهنگ ستاد خلبان علی عفیف به‌عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

در این مراسم فرمانده هوانیروز ضمن تقدیر از زحمات امیر نوربخش باقری وی را فرماندهی صادق و مسئول دانست و اظهار داشت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک نعمت است و نیروی انسانی با ایمان و متخصص و ولایت‌مدار باعث درخشش‌های هوانیروز در تاریخ انقلاب بوده است.

امیر یاری در ادامه این مراسم ضمن معرفی سرهنگ ستاد خلبان علی عفیف به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه چهارم هوانیروز وی را انتخابی ویژه دانست و افزود: سرهنگ عفیف نزدیک به سه دهه خدمت و طی کردن سلسله مراتب مسئولیت فرماندهی، سرشار از تجربه‌های لازم برای فرماندهی این پایگاه است.

وی در ادامه اظهار داشت: سرهنگ عفیف فردی است صاحب دانش پروازی و مدیریتی و دارای تقوای درونی که در طول سال‌های خدمت ساخته و پرداخته برای کسب این مسئولیت سنگین شده‌است.

امیر هوشنگ یاری در پایان از مسئولان استان اصفهان و نیز معاونت‌های هوانیروز خواست با حمایت از فرمانده جدید این پایگاه وی را در کسب موفقیت برای ایجاد شرایط بهتر و موفق‌تر در پایگاه هوانیروز اصفهان یاری کنند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس