کد خبر 639011
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه پرسپولیس باید ۸۵ میلیون تومان مالیات جری بنگستون را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، سعید آذری در مورد شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مالیات جری بنگستون گفت: ما هنوز از باشگاه پرسپولیس شکایت نکرده‌ ایم بلکه به آنها اعلام کرده‌ایم که مالیات بنگستون که مربوط به زمان حضورش در پرسپولیس است را پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس رقمی در حدود 85 میلیون تومان باید مالیات بنگستون را بدهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است ما در لیگ قهرمانان آسیا از جری بنگستون استفاده کنیم و او را با خود به رقابت‌های مختلف ببریم و اگر بدهی مالیاتی داشته باشد برای خروج از کشور مشکل پیدا می‌کند و به همین دلیل به پرسپولیس اعلام کرده‌ایم که این مشکل را حل کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به تماس تلفنی‌اش با سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امروز هم سعی کردم تلفنی با آقای طاهری صحبت کنم که موفق به این کار نشدم و از طریق تریبون خبرگزاری فارس استفاده می‌کنم و به ایشان سلام می‌کنم و از ایشان می‌خواهم  محبت کنند و مالیات بنگستون را پرداخت کنند.

آذری تصریح کرد: اگر بحث شکایت از پرسپولیس اجرایی شود در آنصورت دوباره حساب‌های باشگاه مسدود می شود زیرا ظاهرا در روزهای گذشته نیز به دلیل بدهی مالیاتی حساب‌های باشگاه مسدود شده بود. ضمن اینکه با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا این باشگاه باید مشکل مالیاتی بازیکنان خودش را هم برطرف کند تا برای خروج از کشور مشکلی نداشته باشند. متاسفانه برخی از دوستان مدام می‌خواهند هواداران را مقابل باشگاه یا شخص دیگری قرار بدهند و استفاده ابزاری می‌کنند در حالیکه مباحث قانونی باید به طریق قانونمند حل شود.

وی در مورد اینکه برخی رسانه‌ها از جلسه او با فرهاد کاظمی در منطقه درکه تهران خبر منتشر کرده بودند، گفت: درکه کجا هست؟! سرمربی تیم ما مجتبی حسینی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس