معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با گفت: از نظر نظامی ما در شرایط خوبی قرار داریم و این شرایط به‌گونه‌ای است که به کشورهای همسایه کمک‌های مستشاری می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در پاسخ به اینکه پاسخ ایران به هر نوع تجاوزی چه خواهد بود؟ اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در همه مقاطع سعی داشتند با اقدامات گسترده، چه ناامنی‌های داخلی و چه تجاوز به کشور، با این نظام مقدس مقابله کنند درحالی که تاکنون ناموفق بوده‌اند.

وی افزود: این درحالی است که امروز به‌صورت جهانی این موضوع برای دنیا جا افتاده که جمهوری اسلامی ایران، نظامی زنده و پویاست و از اقتدار و قدرت دفاعی بالایی برخوردار است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: در شرایط کنونی ما از وضعیت مستحکم برخوردار هستیم و برآورد این را نداریم که در معرض تهاجم باشیم چرا‌که هیچ کشوری جرأت رویارویی نظامی با قوای مسلح ایران را ندارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن از طرق دیگر نیز هم‌چون جنگ نرم و استفاده از امکاناتی که در این جنگ در اختیار دارد،‌ درصدد است تا در مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران مشکلاتی ایجاد کند بنابراین ما باید آمادگی داشته باشیم تا در این عرصه مهم خود را قوی کنیم و در این جبهه تحرکات دشمن را که با استفاده از امکانات نرم به انجام می‌رساند یا حرکت‌هایی که با نفوذ دنبال می‌کند را خنثی کنیم و ناکام بگذاریم چراکه دشمن از این طریق به‌دنبال خدشه در وحدت و انسجام ملی کشور است.

سرلشکر ایزدی خاطرنشان کرد: از نظر نظامی ما در شرایط خوبی قرار داریم و این شرایط به‌گونه‌ای است که به کشورهای همسایه کمک‌های مستشاری می‌کنیم تا بتوانند وضعیت با ثباتی برای کشورشان ایجاد کنند و حرکت کشورهای مترقی در جبهه مقاومت استمرار یافته و با سرعت بیشتری پیش برود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس