کد خبر 638785
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران در نامه ای خطاب به فدراسیون وزنه برداری به رای کمیته انضباطی این فدراسیون مبنی بر محرومیت از حضور در میادین ورزشی اعتراض کرد و این رای را دور از انصاف و عدالت دانست.

به گزارش مشرق، بهادر مولایی در نامه خود خطاب به کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری تاکید کرده است: 'به رای صادره بی اساس، غیر شرعی، عرفی، قانونی و غیابی صادره درخصوص اینجانب، بهادر مولایی بسیجی، سرباز ولایت، رزمنده و تلاشگر در سنگرهای ورزشی و مرید ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی'، اعتراض دارم.

مولایی در نامه اعتراض خود تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم الحرام و پیچیدن شمیم معطر حضرت سیدالشهداء (ع) و پیروزی خون بر شمشیر و اثبات حق بر باطل به رای صادره غیابی اعتراض داشته و این رای را به دور از انصاف و عدالت می دانم و اعلام می کنم که این رای غیر شرعی و قانونی است.

این وزنه بردار فوق سنگین ایران در ادامه این نامه تصریح کرد: مراتب جهت انجام تشریفات قانونی و اطلاع صادرکنندگان این رای در مدت قانونی مهلت اعتراض تحریر و ارسال می گردد و امید است صادرکنندگان این رای بی اساس ادله محکمه پسند و بینه متقن و مستندی را ارایه دهند. زیرا نظر قوه قضاییه و دادگاه در این موضوع فصل الخطاب است و اگر تخلف و اشتباهی در صدور رای تعلیق اینجانب توسط صادرکنندگان رای جستجو و آشکار شود مدارا و مماشات نخواهم داشت و آنها را قویا تحت تعقیب قانونی قرار خواهم داد ضمن اینکه به موازات پیگیری اداره کل حقوقی بسیج کشور به صورت مستقل جهت پیگیری تبیین حق در برنامه می باشد.
بهادر مولایی همچنین در گفت و گوی کوتاهی به خبرنگار ایرنا گفت: این نامه رسمی فردا (سه شنبه) قرار است برای فدراسیون وزنه برداری ارسال شود.

کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری در جلسه روز پنجم مهر ماه بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم کرد.

در گزارش فدراسیون وزنه برداری آمده است: با توجه به اینکه بهادر مولایی طی دو مرحله از سوی کمیته انضباطی به این جلسه دعوت شد اما بدون هیچ اطلاع رسمی، نه خود و نه نماینده قانونی وی در این جلسات شرکت نکردند. پس از حضور نیافتن وی در دومین جلسه کمیته انضباطی، موضوع قید شده به بحث و بررسی گذاشته شد.

سپس در ادامه جلسه اظهارات بهادر مولایی در رسانه ها و خبرگزاری ها در مورد رییس شورای عالی فنی فدراسیون، رییس کمیته پزشکی، سرمربی تیم ملی، ریاست فدراسیون و روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری قرائت شد.

همچنین با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی، بازرسی و دفتر مشترک فدراسیون ها، مهدی روحانی رییس کمیته انضباطی موضوع اظهارات نامبرده را مصداق از جمله نشر اکاذیب، شایعه، فرافکنی و توهین نسبت به مسئولان و ارکان فدراسیون وزنه برداری و برخی از نهادهای قانونی نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص صدا و سیما دانسته و بر همین اساس کمیته انضباطی با استناد به بند 7 و 8 آیین نامه و به اتفاق آراء، رای خود را بر محرومیت بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی (تا اطلاع ثانوی) اعلام کرد.

رای صادره بصورت بدوی بوده و نامبرده حق اعتراض تا 10 روز آینده پس از ابلاغ رای را دارد.
کمیته انضباطی وزنه برداری پیشنهاد طرح شکایت در مراجع قضایی علیه ورزشکار خاطی را داد تا نسبت به این مسئله پیگیر باشند.

بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران بعد از آنکه کادر فنی برروی نام وی برای حضور در المپیک خط کشید، 31 تیر ماه امسال و در حالی که با خانواده خود راهی شهر بابلسر بود در جاده هراز تصادف سختی داشت به طوری که ضمن فوت پدربزرگش، خود نیز از ناحیه لگن و آرنج دست به شدت مصدوم شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس