«با این ستاره ها» روایتی از نوجوانی شهدای دفاع مقدس به همراه تصاویر آنها است که با قطع جیبی و چاپ تمام گلاسه رنگی و با قیمت احتمالی 6000 تومان روانه بازار خواهد شد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - «باران شدیدی در تهران باریده بود. خیابان 17 شهریور را آب گرفته بود. چند پیرمرد که می‌خواستند به سمت دیگر خیابان بروند، مانده بودند چه کنند. همان موقع ابراهیم از راه رسید. با اینکه آدم های از او بزرگتر هم آنجا بودند اما ابراهیمِ نوجوان پاچه شلوارش را بالا زد و با کول کردن پیرمردها، آنها را به طرف دیگر خیابان برد. ابراهیم از این کارها زیاد انجام می‌داد. هدفی هم جز شکستن نفس خودش نداشت؛ مخصوصاً زمانی که خیلی بین بچه‌ها مطرح بود.»

«با این ستاره ها» راه را پیدا کنید 
خاطره بالا مربوط به شهید پهلوان ابراهیم هادی بود، در کتاب "با این ستاره ها" بود که به همت کانون فرهنگی تبلیغی خاکی ها جمع آوری شده و به زودی در اختیار مخاطبان مشتاق نوجوان قرار خواهد گرفت.

"با این ستاره ها" روایتی از نوجوانی شهدای دفاع مقدس به همراه تصاویر آنها است که با قطع جیبی و چاپ تمام گلاسه رنگی و با قیمت احتمالی 6000 تومان روانه بازار خواهد شد.

مخاطب اصلی این کتاب، نوجوانان، معلمان و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین هستند. برای سفارش این کتاب با شماره 09192656528 یا در تلگرام با آی دی @sedammar  ارتباط بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس