سه تیم لیگ برتری با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله سوم جام حذفی، راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) سه دیدار همزمان از ساعت 15 برگزار شد که با صعود تیم‌های لیگ برتری به مرحله یک شانزدهم نهایی همراه بود. نتیجه این بازی‌ها به شرح زیر است:

امید شهرداری اراک صفر - گسترش فولاد 5
گل‌ها: علیرضا نقی‌زاده (15، 42 و 60)، مسعود ابراهیم‌زاده (44) و یوسف سیدی (79)

تراکتورسازی تبریز 2 - فولاد یاسوج صفر
گل‌ها: محمد ایران‌پوریان (48 - پنالتی) و محمد ابراهیمی (70)

بادران نوین صفر - سایپا 2
گل‌ها: رینالدو (45 - پنالتی و 82)

با این نتایج سایپا در مرحله بعدی به مصاف بادران می‌رود، گسترش فولاد حریف مس رفسنجان شد و تراکتورسازی هم باید به مصاف ملوان برود. بادران موفق شده بود روز گذشته پاراگ را شکست بدهد و به مرحله یک شانزدهم برسد و تیم‌های صنعت نوین آبادان و گیتی پسند اصفهان هم کنار کشیدند تا مس رفسنجان و ملوان به این مرحله راه پیدا کنند.

قرار بود از ساعت 15 سه امروز دیدار همزمان دیگر بین تیم‌های شهرداری فومن - سپیدرود رشت، مسر کرمان - خیبر خرم‌آباد و پدیده خراسان - شهباز نوژن البرز برگزار شود که این دیدارها لغو شد.
 شاگردان مرزبان حریف ماشین‌سازی شدند
 
 تیم خونه به خونه بابل که در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان شاهین بندر عامری بوشهر بود و از ساعت 14:30 امروز (جمعه) به مصاف این تیم رفت، با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

گل‌های این دیدار را روح‌الله باقری در دقایق 24 و 45 به‌ثمر رساند تا شاگردان علیرضا مرزبان در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف ماشین‌سازی تبریز بروند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس