کد خبر 637173
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

ژوزه مورینیو معتقد است خوان ماتا بازیکن بسیار مناسبی برای سبک فوتبالی منچستریونایتد است.

به گزارش مشرق، اسکای نوشت: درحالی‌که در اوایل فصل جاری به نظر می‌رسید خوان ماتا از اولین بازیکنانی باشد که مورینیو به فروش می‌رساند، این بازیکن خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کرد و حالا پس از یک نمایش خوب در برابر لستر، مورینیو از اهمیت این بازیکن در برنامه‌هایش سخن گفته است.
 
وی به خبرنگاران گفت:ابتدا باید بگویم در چلسی من او را نفروختم، چرا که این موضوع در حیطه وظایف من نیست. کار من مربیگری، کار کردن با بازیکنان و پیشنهاد به کادر مدیریتی برای خرید یا فروش بازیکنان است.
 
من علاقه‌ای به خرید یا فروش بازیکنان ندارم. خود ماتا درخواست خروج داده بود و وقتی بازیکنی خواهان رفتن باشد، شما باید بیشتر به این مسئله فکر کنید. ایده فوتبالی من با توجه به بازیکنان حاضر در چلسی و اهدافم در این باشگاه، با آنچه در یونایتد قصد انجام آن را داریم تفاوت دارد و بازیکنانی که در اینجا دارم هم کاملاً با بازیکنانم در چلسی متفاوت هستند.
 
به نظرم او در باشگاه چلسی برای پروژه من یک بازیکن خوب محسوب می‌شد اما در اینجا و پروژه جدید، او بازیکن خیلی خوبی است.
 
معتقدم بازیکنانی که یونایتد داریم برای سبک فوتبال انتقالی مناسب هستند. ما به لحاظ فیزیکی و دفاعی مانند چلسی فصل ۱۵-۲۰۱۴ که قهرمان لیگ شدیم نیستیم. درعین‌حال ما به دنبال سبک دیگری هم هستیم و تازه در ابتدای قرار داریم. به نظرم این سبک خیلی برای او مناسب است و به نظرم او اینجا خیلی راحت است.

گفتنی است شیاطین سرخ، پنج‌شنبه‌شب در بازی دوم دور گروهی لیگ اروپا، میزبان زوریای اوکراین هستند.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس