در حالی که جنبش مقاومت حماس ضمن ابراز شادی از مرگ رئیس پیشین رژیم صهیونیستی، آن را آغاز دوره جدیدی از ضعف اسرائیل عنوان کرد اما رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین این اتفاق را تسلیت گفت.

 به گزارش مشرق، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ادعا کردند این گروه در بیانیه‌ای از مرگ «شیمون پرز» رئیس پیشین رژیم صهیونیستی ابراز شادی کرده و آن را آغاز دوره جدیدی از ضعف اسرائیل توصیف کردند.

به نوشته وبگاه روزنامه «هاآرتص» یکی از سخنگوهای حماس به نام «سامی ابو زهری» گفت: «مردم فلسطین از مرگ جنایتکاری که خون آنها را ریخته بود، بسیار خوشحال هستند.»

خبرگزاری «آسوشیتد پرس» به نقل از ابو زهری نوشت: «شیمون پرز آخرین مقام اسرائیلی بود که در تاسیس اشغالگری نقش داشت و مرگ او پایان دوره‌ای در تاریخ اشغالگری و آغاز دوره جدیدی از ضعف (اسرائیل) است.»

این در حالی است که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در یک پیام توئیتری ضمن تسلیت گفتن به خانواده پرز، مرگ او را «ضایعه‌ای برای بشریت و صلح در منطقه» عنوان کرد.

«شیمون پرز» رئیس و نخست وزیر پیشین رژیم اشغالگر قدس که جنایاتی مانند کشتار «قانا»، جنگ اول غزه و حمایت از تجاوز به لبنان را در کارنامه دارد، بامداد روز چهارشنبه بعد از سکته و خونریزی مغزی و اغمای دو هفته‌ای، مُرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    2 0
    این مصیبت رو به افسادطلب های وطنی تسلیت میگم، این یارو حق پدری به گردنشون داشت، خدا امواتشون رو زیاد کنه ان شاالله
  • هادی ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    2 0
    خدا لعنت کنه نفوذی ها و خائنین رو مثل محمودعباس در فلسطین و ....در ایران
  • پسر تاریخی ایران ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    2 0
    الهی آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس