حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دیدار با حسین بن علی بن زاهر الهلالی دادستان کل کشور عمان گفت: آتش افروزی نظام سلطه یکی از گرفتاری‌های دنیای امروز است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در دیدار با دادستان کل کشور عمان گفت: امیدواریم این رفت و آمدها به خصوص در حوزه حقوقی و قضایی مفید باشد.

وی ادامه داد: همانطور که استحضار دارید یک سابقه صمیمی بین عمان و ایران برقرار بوده و هست؛ این رابطه توانسته برای منافع دو کشور مفید باشد و ما بسیار امیدواریم که این روابط عمیق و صمیمی که در حوزه های سیاسی قضایی و جود دارد نه تنها برای دو کشور بلکه برای بسیاری از مسایل منطقه ای و بین المللی مفید باشد و نقش ایفا کند.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه بیان کرد:نقش قوه قضاییه در همه کشورها حتی در موضوعات غیرقضایی میتواند در این عرصه ها پررنگ باشد.

وی اظهارامیدواری کرد که بتوانیم در تبادل تجربیات نقش ایفا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای همچنین گفت: یکی از گرفتاری هایی که دنیای امروز با آن روبروست آتشی است که نظام سلطه ایجاد کرده و از جمله کشورهای اسلامی دچار  این آتش شدند.

وی افزود: متاسفانه اقدامات تروریستی در یمن، سوریه، لیبی ،افغانستان و عراق صورت گرفته است. آنها آتشی که افروختند دامن خودشان را گرفته و در این آتش خواهند سوخت.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به استفاده ابزاری استکبار از حقوق بشر گفت: اینها موضوعاتی است که در جهان امروز باید مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس