گزارش جدید پلیس فدرال آمریکا از افزایش میزان جنایت و قتل در این کشور حکایت دارد.

به گزارش مشرق، گزارش سالیانه نرخ جنایات در آمریکا از افزایش تقریبا 4 درصدی جنایت در  این کشور حکایت دارد در حالی‌که 7 شهر آمریکا نیز از سال 1971 به این سو بیشترین میزان خودکشی را داشتند.

به نوشته وبگاه شبکه «راشاتودی» در گزارش جدید پلیس فدرال آمریکا مصداق‌هایی از جنایات‌ خشن و مواردی چون تهدید به زور، قتل،تجاوز، سرقت مشاهده می‌شوند.

بر اساس این گزارش، میزان جنایت و خشونت در قیاس با سال 2014 برابر با 3726.6 برای هر 100،000 نفر است. به عبارت دیگر نرخ جنایت 3.1  افزایش داشته است.

 در گزارش منتشر شده پلیس فدرال آمریکا آمده است که تقریبا 1.2 میلیون قتل و دیگر جنایت‌ها در سال 2015 به وقوع پیوسته است که در قیاس با سال 2014، 3.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به نوشته راشاتودی، در هفت شهر شیکاگو، بالتیمور،هیوستون،میلواکی،فیلادلفیا،کانزاس سیتی و واشنگتن دی. سی بیشترین میزان خودکشی را داشته‌اند.

 همچنین در هر 2 دقیقه به 1 آمریکایی بالای دوازده سال تهاجم جنسی می‌شود. بنا به گزارش «اداره آمار دادگستری»، به طور متوسط در هر سال 288.82  آمریکایی که 12 سال یا بیش‌تر سن دارند، مورد تهاجم و تجاوز جنسی قرار می‌گیرند، 

تجاوز جنسی علیه کودکان نیز در آمریکا وضعیت وحشتناکی دارد. آمار وزارت بهداشت و خدمات انسانی این کشور نشان می‌دهد به طور متوسط سرویس‌های حفاظت از کودکان، هر 8 دقیقه، اسناد قطعی یا شواهدی قوی پیدا می‌کنند که نشان می‌دهد یک کودک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس