کد خبر 635550
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد سازمان محیط زیست مبنی بر کاهش ساعت و یا تعطیلی مدارس در فصل پاییز به علت آلودگی هوا گفت: وضعیت تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در پاییز هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، علی اصغر فانی در این باره افزود: تعطیلی دو هفته‌ای مدارس یک پیشنهاد است  و باید یک کمیته مشترکی برگزار شود تا در این کمیته مشترک امکان اجرایی شدن این مساله را بررسی کنیم و هر زمان به نتیجه رسیدیم اعلام می‌کنیم.
 
وی پیش از این درباره این پیشنهاد گفته بود: ما نمی‌توانیم به طور شناور مدارسمان را تعطیل کنیم. اینکه در چه تاریخ‌هایی وارونگی هوا رخ می‌دهد از ابهامات است اما ما استقبال می‌کنیم و در کمیته مشترکی با محیط زیست موضوع را بررسی می‌کنیم زیرا سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم است.
 
فانی ادامه داده بود: از سوی دیگر 10 درصد مدارس ما در کل کشور دو شیفته هستند و اگر بخواهیم ساعات مدارس را تغییر دهیم به دانش آموزان لطمه وارد می‌شود. کار ابعاد مختلفی دارد و خیلی ساده نیست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    پسرم دانش آموز ابتدایی کلاس اولیه. ساعت 6:45 صبح توی این هوای آلوده اصفهان میره بیرون و ساعت 1:30 بعداز ظهر برمیگرده. هم رفتنش و هم برگشتش در آلوده ترین ساعات روزه. همه این مشکلات هم به خاطر اینه که به مدارس نزدیک منزلمون اعتماد نداریم برای همین مجبور شدیم مدرسه دور بذاریمش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس